Wzbogacenie wrażeń konsumenta, zaawansowane projektowanie produktu czy sprzedaż produktu premium – o tych obszarach usłyszała licznie zgromadzona widownia podczas konferencji zorganizowanej przez drukarnię ViperPrint dotyczącej technologii uszlachetnień 3D. Wydarzenie odbyło się 1 lutego podczas RemaDays 2023 – jednej z najważniejszych imprez branży reklamowej na świecie. Partnerem technologicznym wydarzenia była Konica Minolta.
RemaDays to jedna z najważniejszych imprez branży reklamy i druku na świecie, a na początku lutego odbyła się już 18. edycja wydarzenia, gromadząc ponad 23 tysiące osób z 3 kontynentów – ponad 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Oprócz przestrzeni targowej, dającej liczne okazje do networkingu, event obfitował w eksperckie wydarzenia, pomagające zaktualizować wiedzę m.in. z zakresu nowoczesnych technologii w branży poligraficznej.
Liczną widownię zgromadziła m.in. drukarnia internetowa ViperPrint, która pierwszego dnia targów – 1 lutego – zorganizowała konferencję dotyczącą technologii uszlachetnień 3D. Partnerem technologicznym wydarzenia została Konica Minolta. Jako lider branży musimy napędzać jej rozwój, dostarczając nowoczesne rozwiązania, a także wspierając debatę o nowych możliwościach. Partnerstwo dla naszego wieloletniego klienta – drukarni ViperPrint – było dla nas oczywistą realizacją tej filozofii. Niezmiernie cieszy nas, że firma postanowiła, z naszym wsparciem, opowiedzieć szerszej publiczności o możliwościach uszlachetnień 3D, a jeszcze bardziej cieszy nas, że wystąpienia zgromadziły szeroką publiczność. Branża poligraficzna zmienia się nieustannie, a konferencje są doskonałą okazją, żeby móc o tych zmianach i o tym, co one oznaczają, porozmawiać w gronie profesjonalistów – mówi Łukasz Kurasiński, business development manager Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta.
Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w trzech panelach, które poprowadzili: Brygida Dzidek – inżynier zmysłu dotyku, założycielka i prezes Haptology, Paweł Popenda i Marek Polanowski – technolodzy w drukarni internetowej ViperPrint oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży.
Brygida Dzidek poruszyła temat: „Haptyka – Inżynieria dotyku – jak wzbogacać wrażenia konsumenta oraz budować przywiązanie”. Podczas wykładu omówiła wartości sensoryczne w procesie zakupowym oraz to, jak dotyk działa na sprzedaż samych produktów.
Marek Polanowski i Paweł Popenda podczas wystąpienia „Czym jest technologia uszlachetnień 3D? Jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt”, które przybrało formę wywiadu, podzielili się wskazówkami dotyczącymi projektowania oraz własnym doświadczeniem związanym z użytkowaniem maszyny.
Karol Froń zaprosił gości na wykład „Jak sprzedawać produkty Premium w dzisiejszych czasach”, podczas którego omówił strategie marketingowe w czasach kryzysu oraz uświadomił słuchaczy, jak działa kryzys w gospodarce i reklamie.
Technologia uszlachetnień 3D poszerza możliwości na wielu płaszczyznach i zapraszając naszych gości na trzy tak różne wystąpienia, chcieliśmy pokazać jej kompleksowość i potencjał. Dziękujemy ekspertom, którzy zabrali nas w fantastyczną podróż, łącząc ogromną dawkę specjalistycznej wiedzy z niezwykle ciekawymi przykładami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne konferencje – podsumowała Weronika Gawron, project ma- nager w ViperPrint.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Konica Minolta