Technologia uszlachetnień 3D przyszłością poligrafii? 
21 Mar 2023 12:38

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wzbogacenie wrażeń konsumenta, zaawansowane projektowanie produktu czy sprzedaż produktu premium – o tych obszarach usłyszała licznie zgromadzona widownia podczas konferencji zorganizowanej przez drukarnię ViperPrint dotyczącej technologii uszlachetnień 3D. Wydarzenie odbyło się 1 lutego podczas RemaDays 2023 – jednej z najważniejszych imprez branży reklamowej na świecie. Partnerem technologicznym wydarzenia była Konica Minolta.

RemaDays to jedna z najważniejszych imprez branży reklamy i druku na świecie, a na początku lutego odbyła się już 18. edycja wydarzenia, gromadząc ponad 23 tysiące osób z 3 kontynentów – ponad 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Oprócz przestrzeni targowej, dającej liczne okazje do networkingu, event obfitował w eksperckie wydarzenia, pomagające zaktualizować wiedzę m.in. z zakresu nowoczesnych technologii w branży poligraficznej. 

Liczną widownię zgromadziła m.in. drukarnia internetowa ViperPrint, która pierwszego dnia targów – 1 lutego – zorganizowała konferencję dotyczącą technologii uszlachetnień 3D. Partnerem technologicznym wydarzenia została Konica Minolta. Jako lider branży musimy napędzać jej rozwój, dostarczając nowoczesne rozwiązania, a także wspierając debatę o nowych możliwościach. Partnerstwo dla naszego wieloletniego klienta – drukarni ViperPrint – było dla nas oczywistą realizacją tej filozofii. Niezmiernie cieszy nas, że firma postanowiła, z naszym wsparciem, opowiedzieć szerszej publiczności o możliwościach uszlachetnień 3D, a jeszcze bardziej cieszy nas, że wystąpienia zgromadziły szeroką publiczność. Branża poligraficzna zmienia się nieustannie, a konferencje są doskonałą okazją, żeby móc o tych zmianach i o tym, co one oznaczają, porozmawiać w gronie profesjonalistów – mówi Łukasz Kurasiński, business development manager Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta.

Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w trzech panelach, które poprowadzili: Brygida Dzidek – inżynier zmysłu dotyku, założycielka i prezes Haptology, Paweł Popenda i Marek Polanowski – technolodzy w drukarni internetowej ViperPrint oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży.

Brygida Dzidek poruszyła temat: „Haptyka – Inżynieria dotyku – jak wzbogacać wrażenia konsumenta oraz budować przywiązanie”. Podczas wykładu omówiła wartości sensoryczne w procesie zakupowym oraz to, jak dotyk działa na sprzedaż samych produktów. 

Marek Polanowski i Paweł Popenda podczas wystąpienia „Czym jest technologia uszlachetnień 3D? Jak projektować, aby uzyskać zamierzony efekt”, które przybrało formę wywiadu, podzielili się wskazówkami dotyczącymi projektowania oraz własnym doświadczeniem związanym z użytkowaniem maszyny. 

Karol Froń zaprosił gości na wykład „Jak sprzedawać produkty Premium w dzisiejszych czasach”, podczas którego omówił strategie marketingowe w czasach kryzysu oraz uświadomił słuchaczy, jak działa kryzys w gospodarce i reklamie. 

Technologia uszlachetnień 3D poszerza możliwości na wielu płaszczyznach i zapraszając naszych gości na trzy tak różne wystąpienia, chcieliśmy pokazać jej kompleksowość i potencjał. Dziękujemy ekspertom, którzy zabrali nas w fantastyczną podróż, łącząc ogromną dawkę specjalistycznej wiedzy z niezwykle ciekawymi przykładami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne konferencje – podsumowała Weronika Gawron, project ma- nager w ViperPrint.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Konica Minolta