Trzy tygodnie wirtualnej integracji 
16 Oct 2020 07:37

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podczas gdy polscy organizatorzy targów i konferencji starają się raczej przesuwać terminy wydarzeń, zagranica stawia na imprezy wirtualne. PRINTING United Digital Experience, najważniejsze wydarzenie branżowe roku zaplanowane w dniach od 26 października do 12 listopada br., ma zaoferować uczestnikom dostęp do najnowszych badań i wgląd w aktualne trendy rynkowe. 

Organizatorem spotkania jest PRINTING United Alliance, stowarzyszenie będące nowym podmiotem powstałym w wyniku połączenia Specialty Graphic Imaging Association (SGIA) i Printing Industries of America (PIA). SGIA i PIA oficjalnie połączyły siły w 2020 roku, aby stworzyć największe, najbardziej kompleksowe stowarzyszenie poligraficzne i graficzne w Stanach Zjednoczonych. W 2020 roku także PRINTING United zainaugurowało globalne wydarzenie PRINTING United Digital Experience chcąc w jednym, łatwo dostępnym miejscu zaprezentować przegląd całej branży poligraficznej.

Uczestnicy zaplanowanego na 14 dni wydarzenia będą mogli wysłuchać dyskusji panelowych na temat trendów rynkowych, usłyszeć z pierwszej ręki, jak firmy radzą sobie z pandemią i poznać bliżej ich plany na przyszłość. Nie zabraknie rynkowych premier, dostępu do najnowszych badań i analiz rynku oraz wersji demonstracyjnych prezentowanych rozwiązań. Każdy dzień wydarzenia będzie odbywał się pod innym hasłem przewodnim. Poruszana będzie m.in. tematyka: druku wielkoformatowego, druku dekoracyjnego, druku inkjetowego, opakowań i etykiet, oprogramowania i workflow, druku offsetowego, wykończeń, kompletacji i wysyłki, druku przemysłowego.

Niedawno zapytaliśmy 450 członków naszego stowarzyszenia o to, gdzie widzą możliwości rozwoju biznesu w nadchodzących latach – mówi Andy Paparozzi, główny ekonomista PRINTING United Alliance i wyjaśnia: Oferowanie zdywersyfikowanej linii produktów i usług znalazło się na szczycie listy odpowiedzi. Wielu respondentów powiedziało nam, że dywersyfikacja była dla nich czynnikiem różnicującym podczas kryzysu i spodziewają się, że takim też pozostanie. Każda drukarnia powinna zbadać długoterminowe korzyści z dywersyfikacji, odpowiadając na kluczowe pytania: Czy ​​to jest dla mnie właściwe? Jeśli tak, w jakich kierunkach powinienem się rozwijać? Jak mogę z zyskiem różnicować swoje produkty i usługi? Udział w PRINTING United Digital Experience będzie pomocny w uzyskaniu odpowiedzi na te pytania.

 Jednym z wielu wyjątkowych aspektów naszego wydarzenia online jest to, że każdy dzień skoncentruje się na określonym segmencie branży. Dzięki temu uczestnicy będą mogli zagłębić się w najnowsze statystyki i trendy w tym konkretnym obszarze – mówi Mark J. Subers, prezes PRINTING United i dodaje: Podobnie jak w przypadku targów na żywo, podczas których goście mogą wędrować po stoiskach szukając informacji, Digital Experience pomaga wskazać pewne obszary, o których uczestnicy chcieliby dowiedzieć się więcej, rozważając 

przyszłe usługi dla swoich klientów. Jeśli weźmiesz pod uwagę zasięg i specyfikę firm oraz osób, które zgłosiły się, by zaprezentować swoje usługi, zobaczysz, że naprawdę każdy znajdzie tu dla siebie coś pomocnego w odkrywaniu nowych obszarów rozwoju.

Wśród prezentacji nie zabraknie najświeższych badań rynku. Analityczka PRINTING United Alliance – Lisa Cross przedstawi perspektywę trendów na rynkach nabywców, komentując wzrost liczby produktów „pandemicznych” i zaoferuje wgląd w to, czego można się spodziewać w 2021 r. Z kolei Tim Green z firmy IDC skupi się na tym, jak pandemia COVID-19 zmieniła oblicze sektora grafiki wielkoformatowej i jak na te zmiany zareagowała branża. Uczestnicy dowiedzą się więcej o tym, jak można aktywnie uczestniczyć w rozwoju i jak wykorzystać „nową normalność”. Poruszane będą również kwestie związane z obszarami HR, ekologii i bezpieczeństwa; nie zabraknie komentarzy specjalistów dotyczących regulacji rządowych oraz marketingu i sprzedaży. 

7 października odbyła się wirtualna konferencja zapowiadająca nadchodzące wydarzenie. Przekazane przez organizatorów szacunki brzmią imponująco – PRINTING United Digital Experience ma przyciągnąć ok. 30 tys. uczestników z całego świata; zapowiadanych jest 40 premier produktów i 100 sesji. Trwający 14 dni program obejmie 4 godziny spotkań dziennie (od godz. 16.00 do 20.00). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a rejestracja uprawnia do nieograniczonego dostępu do wszystkich materiałów bieżących i archiwalnych (nagrania z sesji).

Sponsorami tego wydarzenia będą między innymi firmy: Agfa, Brother, Canon, Duplo, Heidelberg i HP.

Na podstawie materiałów organizatora opracowała BZ