Tytułem wstępu
6 Dec 2016 14:58

Już 4 lutego br. w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie rozpoczną się największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej i poligraficznej – RemaDays 2015. Organizator spodziewa się, że w ciągu trzech dni odwiedzi je kilkanaście tysięcy gości. Najnowsze produkty, maszyny, rozwiązania i usługi zaprezentuje ponad pięciuset wystawców z kraju i zagranicy. Jedenasta już edycja warszawskiej imprezy wystawienniczej to świetna okazja do nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń, a co najważniejsze, zapoznania się z najnowszymi osiągnięciami branży reklamowej w jej czterech sektorach – Out&InDoor Systems, GiftsWorld, TechnologyPark oraz PrintShow. Warto pamiętać, że RemaDays to nie tylko możliwość poznania najnowszej oferty producentów czy dystrybutorów towarów i usług. W 2015 roku w salach konferencyjnych Centrum EXPO XXI odbędzie się kolejna edycja RemaCongress, czyli cykl konferencji i wykładów prowadzonych przez zaproszonych na targi specjalistów z branży.  Największa impreza wystawiennicza w Europie Środkowej będzie też okazją do wyróżnienia, a co za tym idzie promocji najlepszych firm w poszczególnych sektorach. Pierwszego dnia imprezy wręczone zostaną „Korony Reklamy”. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na terenie Centrum EXPO XXI, a nie jak poprzednio podczas wieczornej Gali Wystawców. Zmieniony został nie tylko termin i miejsce wręczania tych prestiżowych nagród, ale także wygląd samej statuetki. Uroczystość zostanie połączona z ogłoszeniem wyników loterii dla zwiedzających. Aby wziąć w niej udział, wystarczy na stoisku organizatora wrzucić do specjalnie przygotowanej urny swoją wizytówkę. W ubiegłym roku zwycięzca odjechał nowoczesnym skuterem Peugeot, w tym zaś szczęśliwiec wraz z osobą towarzyszącą będzie mógł wyjechać na Wyspy Kanaryjskie. Jest więc o co „powalczyć”.  Ciekawie zapowiada się także rywalizacja w tradycyjnych już konkursach „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”. Najlepszy upominek reklamowy i katalog roku tym razem poznamy w ostatnim dniu RemaDays 2015. Prezentacja będzie połączona z uroczystym śniadaniem partnerów programu „Solidni w Biznesie”. Podczas RemaDays 2015 do rąk wystawców i zwiedzających trafi Wielka Księga Reklamy i Poligrafii. Zdaniem organizatorów targów to prawdziwe kompendium wiedzy branżowej, którego jednym z największych atutów jest przejrzysta wyszukiwarka. Wydawnictwo zostanie opublikowane w dwóch językach: polskim i angielskim. Styczniowa Poligrafika to wydanie wybitnie „targowe”, zawierające liczne informacje na temat najnowszych produktów, maszyn i rozwiązań, które zaprezentuje w Warszawie ponad pięciuset wystawców z kraju i zagranicy. Zapraszam do lektury i do zobaczenia na RemaDays 2015!