W nowej formule
6 Dec 2016 14:52

Odbywające się w dniach 10-12 marca w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA przyniosą wiele ciekawych informacji na temat kondycji branży reklamowej. Organizatorzy już teraz zapowiadają, że będzie to bardzo udane wydarzenie, a odświeżona formuła targów zapoczątkuje ich dynamiczny rozwój jeszcze w tym roku. Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu profesjonalistów związanych z sektorem out-of-home media. Nowoczesna infrastruktura Międzynarodowych Targów Poznańskich sprzyja spotkaniom z klientami, partnerami biznesowymi oraz stwarza atmosferę integracji całego środowiska rynku reklamy. Kompletna oferta w dwóch salonach W tym roku organizatorzy zdecydowali się na odświeżenie formuły organizacyjnej poznańskich targów reklamowych dzieląc ich ekspozycję na dwa salony tematyczne: Visual Expo skupiający wystawców sektora Digital Signage, P. O. S, producentów gadżetów i upominków oraz Digital Printing Expo, gdzie czołowe firmy pokażą najnowsze rozwiązania technologiczne dedykowane profesjonalistom z branży drukarskiej dużego i małego formatu. Salony te organizowane są w zastępstwie dotychczasowych targów Outdoor Expo oraz Gift Expo. Nowa formuła targów i poszerzenie tematyki to działania, które w perspektywie pozwolą na organizację największego wydarzenia o tematyce reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Salony pozwoliły na odpowiedni podział rozszerzonej o nowe sektory ekspozycji, a także bardzo przejrzysty przekaz promocyjny imprezy. W efekcie spodziewamy się zwiększenia ilości firm wystawców, a także większej liczby zwiedzających – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów EURO-REKLAMA. Według prognoz organizatorów targi reklamowe zajmą łączną powierzchnię 12 000 m2 i odwiedzi je ponad 20 000 profesjonalistów, wśród których będą osoby decyzyjne z firm drukarskich, agencji reklamowych i PR, osoby zawodowo związane z marketingiem, reklamą i zakupem mediów w firmach, przedstawiciele domów mediowych oraz wydawnictw. Prawdziwym magnesem dla zwiedzających są nowości oraz premiery rynkowe wystawców, których w Poznaniu zobaczymy ponad 100. Ciekawy program wydarzeń Zwiedzający targi profesjonaliści mają też okazję uczestniczyć w ciekawym programie wydarzeń; Międzynarodowe Targi Poznańskie wraz ze swoimi partnerami przygotowały konferencje oraz inspirujące, po-kazowe przestrzenie specjalne. Szczególnie warto odwiedzić Miasteczko Digital Signage, gdzie zaprezentowane zostaną najnowo-cześniejsze rozwiązania tego typu. Organi-zatorzy polecają uwadze zwiedzających zainteresowanych reklamą P.O.S. przestrzeń prezentacyjną finalistów konkursu Display Superstar Polska ukazującą współczesne najciekawsze pomysły ze świata P.O.S. Interesująco zapowiadają się także warsztaty „Color Management w praktyce” – szczególnie polecane praktykom z branży drukarskiej. Ciekawym wydarzeniem jest również seminarium pt. „Nowe oblicza mediów – Internet i jego aspekty we współczesnym świecie”. Zarejestruj się i odbierz darmowy bilet wstępu Targi EURO-REKLAMA odbędą się w dniach od 10 do 12 marca, w godzinach 10.00 – 18.00 (w piątek do 17.00). W tym samym czasie na terenie MTP będą się odbywać targi Poznań Media Expo (www.mediaexpo.pl) kierowane do szeroko pojętej branży telewizyjnej. Na obydwa wydarzenia obowiązuje ten sam bilet wstępu, który można zakupić na miejscu lub za pośrednictwem nowego, elektronicznego systemu rejestracji – na miejscu lub przez Internet na stronie www.mtp24.pl. Na osoby, które zarejestrują się w serwisie do dnia 28 lutego włącznie, czeka miła niespodzianka w postaci darmowych biletów wstępu. Poznań – miasto przyjazne biznesowi Poznań – nieformalna, biznesowa stolica Polski, jest miejscem wyjątkowo dostępnym pod względem komunikacyjnym. Bezpośrednie sąsiedztwo dworca PKP oraz niewielka odległość od lotniska Ławica są znacznym ułatwieniem dla gości targowych preferujących podróż koleją lub samolotem. Zmotoryzowanym podróżnym organizatorzy targów polecają korzystanie ze strzeżonego parkingu MTP przy ul. Matejki. Poznań zapewnia bogatą bazę gastronomiczną oraz noclegową hoteli o zróżnicowanym standardzie. Organizatorzy szczególnie rekomendują ofertę znajdującego się w centrum miasta hotelu Novotel, który w tym roku jest oficjalnym partnerem targów EURO-REKLAMA. Więcej informacji: www.euro-reklama.pl Opracowano na podstawie informacji MTP