Warszawa stolicą reklamy i druku 
26 Apr 2022 13:41

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, emocji, wartościowych spotkań oraz cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji. 

W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys. zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy. 

Największe w Europie Targi Reklamy i Druku zakończone!

W dniach 23-25 marca 2022 r. stolica Polski już po raz siedemnasty stała się stolicą reklamy i druku. Tegoroczne targi po raz kolejny stworzyły idealną okazję do nawiązania współpracy z partnerami z rynku upominków reklamowych oraz poligrafii. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. 

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 tysięcy metrów kwadratowych. Wśród około 10 tysięcy zwiedzających stawiła się także liczna grupa (15 proc.) gości z zagranicy. 

483 wystawców zaprezentowało swoją ofertę w 11 sektorach targowych takich jak: Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials, Photo Creation, POS & Display, Lighting Systems, Outdoor Advertising, Event Show, Technology Park, Printing House iIT & e-Solution. Zwiedzający mogli się zapoznać z najnowszymi rozwiązaniami, technologiami oraz produktami potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży i nawiązania bardzo owocnych znajomości, a także dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od bezpłatnego dojazdu autobusowego z Dworca Warszawa Centralna oraz Lotniska Chopina do Centrum PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, po praktyczną aplikację ułatwiającą poruszanie się po targach. Po licznych spotkaniach biznesowych zwiedzający i wystawcy mieli możliwość swobodnego wypoczynku w strefie Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć, zjeść i napić się gorącej herbaty czy kawy. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 m2.

Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był trener, negocjator, prowadzący swój kanał na YouTube Krzysztof Sarnecki, który przedstawił dwie ciekawe prelekcje pierwszego i trzeciego dnia targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w wykładach, w ramach których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty organizowane na stoiskach, podczas których zwiedzający mogli dowiedzieć się wiele o praktycznej i technicznej stronie wystawianych produktów oraz maszyn.

Jak co roku nie zabrakło również konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2022. Statuetki zostały wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

– Producent upominków reklamowych

– Importer upominków reklamowych

– Technology

– Out&InDoor

W tym samym dniu były wręczane medale za innowacje. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia.

Listy laureatów wszystkich konkursów są dostępne na stronie targów.

Na tym nie koniec konkursowych emocji. Drugiego dnia o godzinie 14.00 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog i gadżety. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year oraz Gifts of the Year nastąpiło 3. dnia targów podczas uroczystego poczęstunku. 

17. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej pokazuje, jak ważne są spotkania biznesowe zwłaszcza w obliczu dynamicznych zmian, które mają miejsce w kraju i na świecie. Żadnej branży nie sprzyja przestój, a tym bardziej tak kreatywnej i kolorowej, jaką jest branża reklamy i druku. Rozwój, otwartość na nowe – to są hasła, które od kilkunastu lat promują targi Rema-Days i które po raz kolejny dały mnóstwo pozytywnej energii oraz możliwości swoim uczestnikom. Dziękujemy wszystkim wystawcom i zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy.

Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy. Dziękujemy wszystkim wystawcom i zwiedzającym za obecność, zaangażowanie i kreatywność. Cały zespół targów życzy Państwu wszystkiego najlepszego.  Do zobaczenia za rok!

Opracowano na podstawie materiałów organizatora