Wiosenna akcja serwisowa
6 Dec 2016 14:50

Z nastaniem wiosny firma Müller Martini rozpoczyna serwisową akcję promocyjną, mającą na celu rozpowszechnienie korzystania z autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego. Firma ustanowiła ryczałtowe stawki za przeglądy swoich urządzeń. Chodzi nam o to, aby jak największa liczba klientów skorzystała z możliwości przeglądu swoich maszyn po atrakcyjnych stawkach. Dzięki temu zyskają oni fachową wiedzę na temat stanu swojej maszyny – mówi Mariusz Mitura, manager działu technicznego firmy Müller Martini. Przegląd będzie obejmował ogólną ocenę stanu maszyny, weryfikację części koniecznych do wymiany oraz ewentualnych koniecznych do przeprowadzenia prac serwisowych. Po wykonaniu takiego przeglądu klient będzie otrzymywał szczegółowy raport. Firma chce przyciągnąć tych klientów, którzy do tej pory nie korzystali z jej usług serwisowych lub korzystali z nich sporadycznie. Za przegląd maszyny zostały ustalone stawki ryczałtowe, dodatkowo oferowane będą atrakcyjne rabaty na te części zamienne oraz usługi serwisowe, które zostały ujęte w raporcie sporządzanym po przeglądzie maszyny. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji uda nam się przekonać klientów, iż korzystanie z autoryzowanego serwisu się opłaca – pozwala na obniżenie kosztów napraw oraz utrzymania maszyny. To tak jak z samochodem – wykonywanie wszystkich przeglądów oraz czynności serwisowych w terminach określonych w książce obsługi i w autoryzowanej stacji obsługi daje nam pewność prawidłowego działania samochodu. A przecież maszyna poligraficzna to o wiele bardziej skomplikowana jednostka – mówi Mariusz Mitura. Opracowano na podstawie informacji firmy Müller Martini