Ponad 800 wystawców z całego świata na 92 tys. m2 powierzchni wystawienniczej zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania obejmujące wszystkie segmenty produkcji poligraficznej. Targi PRINTING United Expo odbędą się w dniach 10-12 września br. w Las Vegas Convention Center.
Konwergencja pod jednym dachem
PRINTING United Expo to jedyne miejsce w Stanach Zjednoczonych, w którym cała branża poligraficzna spotyka się pod jednym dachem, ale w tym roku będzie miała specjalistyczną konkurencję – w tym samym czasie odbywają się targi Labelexpo Americas w Chicago oraz SuperCorr Expo w Orlando na Florydzie. Każde targi mają unikalną propozycję wartości dla swoich uczestników i przyciągną publiczność, która najlepiej do nich pasuje – uważa Mark J. Subers, prezes PRINTING United Expo. – W przypadku Labelexpo i SuperCorr Expo nacisk kładziony jest odpowiednio na produkcję etykiet i tektury falistej. Uważam, że przyciąga to drukarzy i przetwórców, którzy już działają w tych segmentach, aby zobaczyć, jakie innowacje są oferowane przez wystawców. W przypadku PRINTING United przyjęliśmy podejście „jeden dach, konwergencja”, aby przedstawić wszystkie technologie druku we wszystkich segmentach zastosowań. Pozwala to uczestnikom zobaczyć nowe rozwiązania w ich obecnym segmencie, ale także zbadać nowe możliwości netto. Dla naszych uczestników oznacza to możliwość generowania nowych przychodów, a dla wystawców – okazję do spotkania się z nowymi klientami. W obu przypadkach mamy do czynienia z oszczędnością czasu i inwestycji dzięki zgromadzeniu całej branży. PRINTING United udało się rozwinąć z 98. co do wielkości targów w USA do 32. Myślę, że mamy bardzo atrakcyjny model, który przyciągnie oczekiwaną liczbę uczestników.
Szkolenia i edukacja kamieniem węgielnym rozwoju
Ponieważ szkolenia i edukacja pozostają kamieniem węgielnym rozwoju zawodowego, na PRINTING United Expo nie zabraknie możliwości edukacyjnych. Platforma iLEARNING+ Alliance zajmie centralne miejsce, oferując prezentacje na żywo najnowszych kursów i certyfikatów. Praktyczne szkolenia w popularnej strefie odzieżowo-tekstylnej (Apparel Zone) i prowokujące do myślenia sesje w teatrze przyszłości (FutureState Theater) powinny być pozycją obowiązkową wszystkich odwiedzających. Dzięki przemówieniom liderów branży i wielu ścieżkom edukacyjnym uczestnicy dowiedzą się o możliwościach rozszerzenia strumieni przychodów i operacji biznesowych, a także usłyszą o najnowszych trendach, takich jak sztuczna inteligencja, zrównoważony rozwój i zarządzanie kolorami za pomocą nowego G7+. Centrum wiedzy (Knowledge Center) zostało z kolei zaprojektowane jako dynamiczny, interaktywny hub, w którym będzie można zanurzyć się w najnowszych trendach i innowacjach z dziedziny druku, uczestniczyć w sesjach prowadzonych przez liderów branży czy zapoznać się z wieloma przydatnymi informacjami, w tym białymi księgami i raportami branżowymi. PRINTING United Expo to także miejsce spotkania kobiet branży poligraficznej. W 2024 r.
Women in Print Alliance zaoferuje im jeszcze więcej sposobów na nawiązanie kontaktów, w tym podczas corocznego lunchu Women in Print Alliance, który odbędzie się 11 września.
Efekt synergii
W Düsseldorfie podczas targów drupa ogłoszona została współpraca pomiędzy niemieckimi targami i PRINTING United Alliance, co stwarza wiele możliwości synergii. Chociaż nasze partnerstwo z drupa nie zostało jeszcze w pełni zdefiniowane, korzyści płynące ze współpracy największych targów druku i opakowań w Europie i obu Amerykach są oczywiste – wyjaśnia Mark J. Subers. – Zdolność do wykorzystania naszych społeczności i dzielenia się propozycją wartości, jaką każde targi mają do zaoferowania, jest z pewnością jedną z największych zalet. Między obiema organizacjami istnieje wiele własności intelektualnej, którą można się dzielić i adaptować, aby rozwijać swoje wydarzenia, co ostatecznie zapewni uczestnikom wzbogacone wrażenia. PRINTING United Alliance, organizator targów, jest amerykańską organizacją non profit, której misją jest wspieranie długoterminowego dobrobytu branży. Nasza współpraca z targami drupa przyczyni się do realizacji tego celu.
Kolejny przystanek na targowej mapie
Jeśli przedstawiciele branży poligraficznej nie mieli okazji uczestniczyć w targach drupa, to PRINTING United Expo powinno być ich kolejnym przystankiem. Oferujemy podobne modele pod względem szerokiej gamy rozwiązań drukarskich, jednak PRINTING United obejmuje także dekorację odzieży i rozszerzone portfolio rozwiązań wielkoformatowych, które są unikalne dla naszej wystawy. Uczestnictwo w PRINTING United to świetna inwestycja. Dodatkowo odbywa się w Las Vegas, co samo w sobie jest warte podróży! – zachęca Mark J. Subers. AN