Wszystko na żądanie
22 Apr 2021 10:48

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Po burzliwym i niezwykle trudnym roku nieśmiało myślimy o czasie „po pandemii”, ale dzięki trwającej akcji szczepień widać już światełko w tunelu. Gdy wyjdziemy na prostą, kluczowe znaczenie będzie miał wybór partnerów technologicznych, którzy rozumieją, jak proaktywnie reagować na zmieniające się potrzeby rynku i wspierać ewoluujące wymagania firm poligraficznych oraz klientów końcowych. 

Systemy drukujące z portfolio serii 100 firmy Mimaki, na które składają się wysokiej jakości, wysokowydajne drukarki atramentowe UJV100-160 UV, solwentowe JV100-160 oraz tekstylne TS100-1600, doskonale odzwierciedlają sposób, w jaki technologia dostosowuje się do wymagań branży, jednocześnie ukierunkowując ją na przyszłość. Aby to udowodnić, zidentyfikowaliśmy trzy czynniki technologiczne, które pomogą firmom poligraficznym odnieść sukces w warunkach niepewności.

Po pierwsze – wydajność 

Pandemia okazała się być głównym katalizatorem dla istniejących trendów, a nasz rosnący apetyt na wszystko „na żądanie” otrzymał ogromny impuls. Dla drukarni rozwiązanie cyfrowe, które oferuje najwyższą produktywność, jakość i wydajność przy zachowaniu podstawowego poziomu cenowego, z pewnością będzie nieocenioną inwestycją, aby sprostać zmieniającym się wyma- ganiom „na żądanie”. Dodanie cyfrowego elementu produkcyjnego do firmy nie musi być trudne, skomplikowane ani drogie – seria 100 firmy Mimaki naprawdę spełnia hasło „Expert Printing Made Easy”, oferując niezwykle intuicyjną obsługę, która zapewnia sprawne, ultrawydajne drukowanie, wysoką jakość i szybki zwrot z inwestycji. 

Nowa drukarka do tekstyliów z serii 100, TS100-1600, jest doskonałym przykładem sprzętu opracowanego z myślą o przyszłości rynku – przemysł tekstylny rozwija się szybko i nieustannie wprowadza innowacje, a drukarka musi nadążać za kreatywnością projektantów. 

Po drugie – różnorodność 

Rok 2021 ma być okresem przejściowym. Choć będzie to oznaczać poruszanie się w dużej niepewności, podejście „szklanki w połowie pełnej” polega na postrzeganiu nadchodzącego roku w kategoriach możliwości, takich jak rozszerzenie działalności, zbadanie alternatywnych źródeł przychodów i wejście na nowe rynki. W przeszłości można było odnieść wrażenie, że bariery wejścia na rynek, jeśli chodzi o wyjście poza podstawową działalność, były zbyt duże. Jednak w świecie po pandemii musimy przełamać niektóre z tych barier i pokazać, że sukces druku cyfrowego jest w zasięgu ręki, jeśli zainwestuje się w odpowiedni sprzęt. Seria 100 udowadnia, że Mimaki wie, czego dostawcy usług druku oczekują od swoich partnerów technologicznych – modele UJV100-160 i JV100-160 są odpowiednie do szerokiego zakresu zastosowań, pozwalają łatwo i tanio zróżnicować ofertę, a dzięki drukarce do tekstyliów TS100-1600 ukierunkowanie się na rozwój w dobrze prosperującym sektorze tekstylnym nigdy nie było łatwiejsze, nawet w trudnych czasach. 

Po trzecie – koszt

Przystępność cenowa jest jedną z najistotniejszych barier wejścia na nowe rynki. Rok 2020 był rokiem bezprecedensowych wyzwań gospodarczych, więc ważniejsze niż kiedykolwiek jest myślenie o uzyskaniu przewagi konkurencyjnej, a drukarki z serii 100 firmy Mimaki zostały specjalnie opracowane, aby pomóc zwiększyć wydajność przy zachowaniu niskich kosztów eksploatacji. Niezależnie od tego, czy rozpoczynamy pierwszą przygodę z drukiem cyfrowym, rozszerzamy zakres oferowanych usług, czy po prostu zwiększamy bazę klientów, koszty mogą być głównym punktem spornym. Wspieranie klientów jest priorytetem firmy Mimaki, która zaprojektowała serię 100 z myślą o ich potrzebach i towarzyszy im w rozwoju. Inwestycja w JV100-160 w celu wzbogacenia portfolio o graficzne aplikacje zewnętrzne, szybszy czas realizacji zamówień poprzez dodanie UJV100-160 do swojej konfiguracji produkcyjnej czy też skok w kierunku nowych źródeł przychodów dzięki TS100-160 – wszystko to jest dostępne w 100 procentach. 

Martial Granet, dyrektor Mimaki Francja

Tłumaczenie: AN