Zakończyło się święto reklamy i druku
27 Feb 2020 13:17

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która przez 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdza, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.

W dniach 12-14 lutego 2020 roku stolica Polski już po raz 16. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczna impreza targowa o międzynarodowym zasięgu była udana. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy sobie w skrócie, jak wyglądał bogaty program RemaDays Warsaw 2020.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni aż 35 000 m2. Wśród zwiedzających stawiła się bardzo liczna grupa gości z zagranicy – 3500 osób. Blisko 800 wystawców miało więc możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz zawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego oraz z przystanku PKP Lotnisko Chopina). Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli z kolei skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas targów zostały udostępnione specjalne strefy wypoczynku Relax Zone, zachęcające aromatem dobrej kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2600 m2.

Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu – prezentowane są one przez wybitnych specjalistów i osoby będące autorytetami w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który przedstawił ciekawe prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z manekinami, gdzie wystawcy z branży tekstylnej prezentowali swoją najnowszą ofertę. W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Zwiedzający mieli okazję w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Czas przejść do jednego z kluczowych punktów programu RemaDays Warsaw 2020, czyli tradycyjnych konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2020. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu zostały ogłoszone wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale.

Na tym nie koniec konkursowych emocji. Każdego dnia odbywało się losowanie wyjątkowych nagród – rowerów marki KROSS – w ramach loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.

16. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej dobiegła końca. Udany przebieg targów, komfort i dobra atmosfera, a ponadto wysoki poziom, jaki prezentują sami wystawcy oraz zainteresowani ich ofertą zwiedzający, jasno dowodzą: branża reklamy i druku bardzo energicznie się rozwija, a takie inicjatywy jak RemaDays Warsaw 2020 spotykają się z ogromnym 

zainteresowaniem uczestników rynku. Dziękujemy za wspólne chwile, życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2021.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora