Złoty Gryf 2024
14 Nov 2024 13:18

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Już 29 listopada br. przedstawiciele branży poligraficznej spotkają się w hotelu Klub Sosnowy w Warszawie na Konferencji Złotego Gryfa Polskiej Izby Druku, połączonej z Galą Konkursu Złotego Gryfa. Jak co roku, będzie to okazja do spotkania z liderami branży i omówienia wyzwań, jakie niesie 2025 r.

Na tle lat ubiegłych tegoroczną konferencję wyróżnia bogate grono prelegentów polskich i zagranicznych. Polskiej Izbie Druku udało się zaprosić do podzielenia się swoim doświadczeniem ekspertów o renomie nie tylko europejskiej, ale w wielu przypadkach światowej. Będzie to zatem dla uczestników okazja do bezpośredniej konfrontacji z najnowszymi trendami globalnego rynku poligraficznego i przede wszystkim próba odpowiedzi na pytanie: jak te wielkie przemiany wpłyną w najbliższych latach na sytuację przedsiębiorstw.

Agenda wydarzenia jest długa, a na szczególną uwagę zasługują wystąpienia Ireneusza Sitarskiego, wiceprezesa ORLEN SA; Jerzego Czubaka, prezesa Amcor czy Andreasa Blaschkego, wieloletniego prezesa Mayr-Melnhof Karton AG.

Wystąpi również Bernd Zipper, konsultant, dyrektor generalny firmy zipcon oraz przewodniczący zarządu stowarzyszenia Initiative Online Print e.V. Jego specjalnością są e-business print, web-to-print, drukarnie online, masowa personalizacja i sztuczna inteligencja. Jego wizjonerskie wykłady są uważane za wskazówki wyznaczające trendy dla branży poligraficznej na całym świecie.

Na scenie pojawi się także Sante Conselvan, prezes FTA Europe, ceniony ekspert w branży druku fleksograficznego, aktywnie działający na rzecz integracji i rozwoju sektora druku i opakowań w Europie. Pod jego kierownictwem FTA Europe wspiera współpracę, edukację oraz innowacje technologiczne w branży fleksograficznej. Jest zaangażowany w promowanie zrównoważonego rozwoju i nowoczesnych rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku poligraficznego, w tym szczególnie opakowaniowego.

Rynku opakowań dotyczyć będzie również prezentacja Neila Osmenta, który przez 25 lat pracował w międzynarodowych firmach związanych z przetwórstwem papieru i tworzyw sztucznych, takich jak LINPAC, DS Smith, Alcoa, SAICA oraz Smurfit Kappa. Pełnił w nich funkcje dyrektora sprzedaży na Europę, dyrektora handlowego oraz dyrektora generalnego. Prowadzi firmę NOA Ltd., która współpracuje z wieloma stowarzyszeniami branży opakowań, takimi jak FEFCO, ECMA, SPA i ICCA, oferując analizy rynku opakowań papierowych w Europie i na świecie.

Złoty Gryf to także konkurs pokazujący dokonania polskiej poligrafii w ostatnim roku. W czasie uroczystej gali zaprezentowani będą tegoroczni laureaci. Warto zwrócić uwagę, kto tym razem otrzyma statuetkę. Warto również zobaczyć, komu ze środowiska wręczone zostaną ordery i medale państwowe.

Polska Izba Druku zadbała także o część rozrywkową. W czasie Balu Złotego Gryfa, który zamknie ten dzień, gości będzie bawił Sławomir ze swoim najnowszym programem. AN