Zmiany w Kostrzyn Paper
6 Dec 2016 14:42
Od 15 lipca br. Michał Jarczyński, obecny wiceprezes zarzšdu i dyrektor finansowy, pełni obowišzki prezesa zarzšdu Kostrzyn Paper SA. Z tš datš prezes Lech Buzalski oficjalnie zakończył pracę w Kostrzyn Paper. Odejcie Lecha Buzalskiego nie zmienia dotychczasowej strategii. W koncernie Trebruk zachodzš duże zmiany. Ich podłożem jest cišgłe ulepszanie serwisu i budowanie silnych marek produkowanych papierów.
Kostrzyn Paper dzi
Przez szeć lat swojej pracy Lech Buzalski przeprowadził w zakładzie olbrzymie zmiany. Kostrzyn Paper jest dzi nowoczesnš, efektywnš papierniš, a jednoczenie firmš zaangażowanš w działalnoć prospołecznš i proekologicznš. Patrzšc na rozwój firmy przez pryzmat liczb: sprzedaż zwiększyła się z 47 000 ton w 1995 roku do 182 000 ton w roku ubiegłym. Kostrzyn Paper wyróżnia się otwartš i etycznš kulturš organizacyjnš, stawia na rozwój i szkolenia pracowników. Marka Amber Đ papierów z Kostrzyna Đ jest uznana przez wymagajšcych klientów, a jej portfolio uzupełniajš coraz to nowoczeniejsze produkty.
Pełnišcy obowišzki prezesa Michał Jarczyński wraz z zarzšdem firmy dalej będzie realizował przyjęte na ten rok cele.
Rok jakoci
Rok 2002 w Kostrzyn Paper jest ărokiem jakociÓ. Od poczštku roku firma podjęła działania w celu doskonalenia całej organizacji ze wskazaniem na jakoć. Pod tym pojęciem rozumiana jest nie tylko jakoć samego produktu, czyli papieru, ale także serwis około- i posprzedażowy oraz zorientowanie wszystkich procesów zachodzšcych w firmie na klienta. W ramach ăroku jakociÓ sš przeprowadzane duże inwestycje w park maszynowy.
Ponadto została utworzona Grupa Serwisowa, której celem jest ulepszenie serwisu oferowanego klientom. Działalnoć grupy obejmuje wszystkie obszary obsługi klienta: od oferty handlowej, poprzez produkcję, transport aż do obsługi posprzedażowej, czyli doradztwa technicznego. Aby zmotywować pracowników do wydajniejszej pracy, wprowadzono system premiowania oparty na wynikach finansowych firmy.
Cišgłe zmiany
Dojrzałe kultury organizacyjne odznaczajš się dobrš adaptacjš do zmian. Kostrzyn Paper nie tylko podšża za trendami na rynku poligraficznym wprowadzajšc nowe produkty. Silnš stronš przedsiębiorstwa jest cišgły rozwój organizacji. Osišgnięcia na tym polu zostały docenione przez przyznanie tytułu ăLider rynkuÓ w kategorii ăOrganizacja i zarzšdzanieÓ w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez firmę InterRes.
Cišgłe doskonalenie firmy dotyczy także kwestii rodowiskowych. Jako pierwsza w naszym kraju firma Kostrzyn Paper wprowadziła system sprawozdawczoci rodowiskowej EMAS funkcjonujšcy w Unii Europejskiej. Opracowany zgodnie z zasadami EMAS raport o oddziaływaniu firmy na rodowisko jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych na stronach www.amberlink.pl. W przygotowaniu jest wersja drukowana. Wprowadzenie sytemu sprawozdawczoci EMAS funkcjonujšcego w Unii Europejskiej to dowód, że firma Kostrzyn Paper spełnia unijne standardy rodowiskowe oraz potwierdzona przez wiarygodnego audytora informacja, że wytwarzany przez niš produkt nie powstaje kosztem rodowiska naturalnego.
Jednš z wartoci szczególnie cenionych w Kostrzyn Paper jest gotowoć do zmian.
Takie podejcie pozwala dobrze funkcjonować na szybko zmieniajšcym się rynku. Elastycznoć, kreatywnoć i umiejętnoć adaptowania nowych rozwišzań spowodowały, że Kostrzyn Paper stał się konkurencyjnym i rentownym przedsiębiorstwem. Jakby na przekór cišgłe zmiany zapewniajš firmie stabilizację, czego najlepszym dowodem sš wypracowane zyski.