Zostań Cyfrowym Człowiekiem!
6 Dec 2016 14:53

Jak twierdzi federacja Fespa, organizator targów Fespa Digital, które odbędą się w dniach 24-27 maja br. w Hamburgu, rok 2011 to rok wzrostu. Ale jej zdaniem nie ma już powrotu do dni łatwego dostatku, dlatego Fespa definiuje ewolucję jako wzrost przez adaptację. Dla współczesnych drukarzy implementacja „cyfrowego DNA” jest niezbędna do przetrwania w nowej „normalności”, ale kluczem do przetrwania i sukcesu jest proces ciągłej zmiany oraz dostosowywania się do naturalnej ewolucji. Aby nieustannie ewoluować, niezbędna jest wiedza z zakresu najnowszych technologii, dlatego warto już dziś wpisać do kalendarza najważniejsze w Europie targi rozwiązań dla druku wielkoformatowego –Fespa Digital 2011 w Hamburgu. Wyzwanie Cyfrowego Człowieka Jak zapowiada organizator, ponad 380 wystawców będzie prezentować branżowe nowości przynajmniej 12 tysiącom zwie-dzających. A prawdopodobnie będzie ich więcej, jako że Fespa słynie nie tylko z wysokiego poziomu merytorycznego organizowanych targów i imprez, ale również z kreatywnej ich promocji. W tym roku Fespa wykorzystuje Facebook i ogłasza konkurs pod tytułem „Wyzwanie Cyfrowego Człowieka”. Cyfrowy Człowiek Fespy pojawił się już w kampanii targów Fespa Digital 2009 jako postać w rewolucyjnym stylu Che Guevary w okularach przeciwsłonecznych, ale Fespa uznała, że z powodzeniem może także nieść przesłanie ewolucyjne. Federacja zachęca do wcielenia Cyfrowego Człowieka w życie i wzięcia udziału w innowacyjnym konkursie online, stworzonym w celu promowania kreatywności i efektywności druku cyfrowego jako medium komunikacji. Lubisz to? Konkurs wykorzystuje profil Fespy na Facebooku. Z oficjalnej strony Fespa Digital (www.fespadigital.com) należy ściągnąć maskę Cyfrowego Człowieka, wydrukować ją, a następnie sfotografować się w niej w zaskakującym miejscu, obok niezwykłego przykładu cyfrowego wydruku wielkoformatowego lub po prostu podczas jakiejś ekscytującej aktywności (na marginesie: ulubionym sportem cyfrowego człowieka jest parkour, czyli pokonywanie przeszkód stojących na drodze w jak najprostszy i najszybszy sposób). Zdjęcia należy „wrzucić” na facebookową stronę Fespy, do specjalnego albumu Cyfrowego Człowieka, najpóźniej do 17 maja 2011. Fani strony Fespy na Facebooku będą głosować przez kliknięcie znaczka „Lubię to” na zdjęcie lub zdjęcia, które chcieliby, aby wygrały w trzech kategoriach: miejsce, aplikacja lub aktywność. Na poszczególne zdjęcie będzie można zagłosować tylko jeden raz. Zdobywca największej liczby głosów zostanie ogłoszony jeszcze przed rozpoczęciem targów Fespa Digital 2011 i nagrodzony najnowszą kamerą wideo HandyCam podczas ceremonii w Hamburgu. Zdobywca nagrody „wybór Fespy”, którą przyzna Cyfrowy Człowiek we własnej osobie, zostanie ogłoszony na targach i wygra iPada. Cyfrowy Człowiek stał się już ikoną targów Fespa Digital. Drukarze cyfrowi są kreatywni, entuzjastycznie nastawieni do wyzwań, optymistyczni i pełni pomysłów, więc z pewnością spodoba im się rozrywkowy sposób zaangażowania naszej cyfrowej społeczności w okresie poprzedzającym targi – przekonuje Marcus Timson, dyrektor sprzedaży i marketingu federacji Fespa. AN