Zwycięzcy Europapier-Impap Graphical Contest
6 Dec 2016 14:48

W lutym br. firma Europapier-Impap ogłosiła konkurs (informowaliśmy o nim w marcowej Poligrafice) na stworzenie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs miał charakter otwarty i był adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w Europapier-Impap Graphical Contest był wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Jury przewodniczył znany grafik Andrzej Pągowski. W kategorii „grafika na samochodzie dostawczym Mercedes” główną nagrodę otrzymał Adrian Szczepański z Sosnowca. Najlepszą grafikę na autobusie miejskim Solaris zaprojektował Paweł Gołębiowski z miejscowości Garowice koło Przemyśla. Jury postanowiło nie przyznawać nagrody w kategorii „grafika na samochodzie Citröen C5”. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali roczne prenumeraty magazynów branżowych oraz upominki firmowe. W mojej opinii zwycięskie projekty w sposób jak najbardziej kreacyjny reklamują folie samoprzylepne poprzez zaprezentowanie ich możliwości. Obie prace już w czerwcu będzie można spotkać na ulicach Warszawy i Poznania. Projekt pana Pawła Gołębiowskiego chcemy zaadaptować dodatkowo na samochodzie Citröen – mówi Sylwia Koza, marketing manager w firmie Europapier-Impap. Obaj laureaci wyjadą do USA w terminie 30 maja – 7 czerwca br. W pakiecie znajdują się następujące świadczenia: przelot samolotem w obie strony, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, dodatkowe atrakcje. Uczestnicy zwiedzą fabrykę firmy Orafol, odwiedzą Miami i poznają uroki Florydy. Opracowano na podstawie informacji firmy Europapier-Impap