Ritrama wprowadza reorganizację produktów graficznych
9 maj 2019 09:45

Ritrama, jedna z wiodących firm w sektorze projektowania i produkcji materiałów samoprzylepnych, mająca 20 zakładów na całym świecie, przedstawia reorganizację produktów graficznych, której nadrzędnym celem jest łatwiejsze zrozumienie świata folii do wielkoformatowych wydruków cyfrowych, oferowanych na rynku.

Produkty zostały podzielone, według zastosowania, na cztery makrorodziny: pojazdy i środki transportu, architektura, oznakowania, funkcjonalne. „Pojazdy i środki transportu” to duża grupa produktów do całkowitego lub częściowego pokrywania każdego rodzaju pojazdów: samochodów osobowych, firmowych, pojazdów z floty, przyczep kempingowych, pojazdów specjalnych, państwowych i pojazdów transportu publicznego. Pod szyldem „architektura” zgromadzono główne rozwiązania stosowane w projektach, do celów promocyjnych lub do dekorowania różnych powierzchni w budynkach handlowych bądź prywatnych: od witryn po ściany i podłogi. „Oznakowania” to duża grupa folii do personalizowania szyldów, plakatów, totemów, stoisk wystawowych i powierzchni w budynkach handlowych, publicznych, halach wystawowych oraz na wszelkiego rodzaju eventach. „Funkcjonalne” to pełna gama samoprzylepnych rozwiązań do laminowania, montowania lub aplikowania wszelkich materiałów do wielkoformatowych wydruków cyfrowych z użyciem dostępnych rodzajów tuszu.

Aby zapewnić całkowity dostęp do informacji o produkcie, opracowano trzy główne narzędzia, które pozwalają każdemu szybko i intuicyjnie zidentyfikować produkt najlepiej odpowiadający jego potrzebom. Nowy w treści i grafice katalog stanowi główny punkt dostępu do nowej reorganizacji: oprócz ogólnych informacji technicznych dotyczących poszczególnych rodzajów folii mamy tutaj tabele, bazujące na trwałości materiału i jego głównych zastosowaniach, bardzo pomocne w wyborze produktu idealnego do potrzeb. Strona internetowa oferuje nowe menu, odzwierciedlające całkowicie katalog w wersji papierowej, dzięki czemu każdy zainteresowany ma dostęp do całej gamy produktów również online. „Selektor produktów” stanowi prawdziwą nowość w nowym świecie Ritramy: jest to innowacyjne narzędzie, opracowane z myślą o smartfonach i tabletach, które za pomocą kilku kliknięć pozwala wybrać rozwiązanie najlepiej odpowiadające naszym potrzebom.

„Ritrama dokonała ważnego kroku w kierunku klientów, opracowując materiał komunikacyjny ułatwiający poruszanie się po ogromnej gamie produktów. Poszukując odpowiedniego zastosowania i trwałości folii, pomożemy naszym klientom wybrać odpowiednie dla ich potrzeb rozwiązanie Ritrama. Te nowe narzędzia dostępne zarówno w trybie off-line, jak i online, ze zoptymalizowanym pod kątem smartfonów selektorem produktów, będą codziennie towarzyszyć każdemu drukarzowi” - twierdzi Efrem Almiento, dyrektor ds. marketingu Grupy Ritrama.

Podczas targów FESPA Global Print Expo 2019 można będzie zobaczyć na żywo oferowane przez Ritramę nowości i porozmawiać z jej doradcami technicznymi oraz sprzedawcami.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ritrama