Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO w Warszawie
6 gru 2016 14:46
I Międzynarodowe Targi OUTDOOR&MEDIA EXPO odbędą się w dniach 23-26 stycznia 2008 r. na terenie Expo XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest firma Best Media, a patronują im Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).
OUTDOOR&MEDIA EXPO to targi organizowane z myślą o firmach działających w branży reklamy out-ofhome oraz poligrafii reklamowej. Szczegółowy zakres tematyczny targów obejmuje m.in.: outdoor & indoor, reklamę tranzytową, ambient media & guerilla marketing, reklamę wielkoformatową, konstrukcje reklamowe, druk wielkoformatowy, materiały i maszyny do produkcji reklam oraz reklamę w miejscu sprzedaży. Organizatorzy przewidują, że na 10 000 m2 powierzchni wystawienniczej zaprezentuje się ponad 250 firm z Polski i Europy. Spodziewanych jest ponad 5000 gości z kraju i zagranicy.
Organizatorzy zaplanowali ciekawe wydarzenia towarzyszące. Interesująco zapowiada się konferencja Future poświęcona przyszłości reklamy zewnętrznej, na której w roli prelegentów pojawią się przedstawiciele czołowych światowych i europejskich firm reklamy zewnętrznej. Konferencję wzbogaci ekspozycja nowoczesnych rozwiązań reklamowych pt. „Future City”.
Uważamy, że zarówno same targi, jak i konferencja Future przyczynią się jeszcze bardziej do zrozumienia wartości i znaczenia reklamy zewnętrznej w Polsce. Dlatego zaangażowanie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej we współpracę przy organizacji obu imprez jest oczywiste – mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ.
Równie ciekawie brzmi zapowiedź wystawy „ACT Responsible – Advertising Community Together” organizowanej w ramach współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, prezentującej światowy dorobek kreatywny w dziedzinie reklamy wspierającej odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa przez siedem lat swojego istnienia odwiedziła wiele miast na wszystkich kontynentach.
Początek roku to znakomity moment, by zaprezentować nowości w ofercie, m.in. nowe urządzenia i maszyny. Wiele firm korzysta z tej możliwości, sprowadzając specjalnie na tę okazję maszyny od swoich zagranicznych dostawców – mówi Robert Załupski, General Manager Best Media, organizatora targów.
Dobrym przykładem jest firma ARW Focus z Wrocławia, która zdecydowała się na powiększenie swojego stoiska o ponad 40 m2, uzyskując największe w historii swoich prezentacji targowych stoisko o powierzchni 72 m2. Dzięki temu będzie mogła zaprezentować swój najnowszy nabytek – maszynę EFI Vutek QS 2000.
Opracowano na podstawie informacji organizatorów