Stawiamy na Visual Media
23 mar 2017 13:24

Tegoroczna edycja stanowiła targowy debiut firmy z nową identyfikacją wizualną. Oferta wystawiennicza prezentowała całą gamę produktów oferowanych przez dział Visual Media.

25Od ponad 20 lat firma Europapier Polska rozwija dystrybucję folii niemieckiej firmy Orafol. To jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek wśród materiałów służących do produkcji reklam. Stanowiła ona bazę do rozwoju całego szeregu grup produktów z obszaru mediów do reklamy. Największy rozwój działu Visual Media nastąpił w ciągu ostatnich kilku lat – mówi Zbigniew Adamski, dyrektor działu Visual Media. – Bazując na foliach do druku i foliach ploterowych firmy Orafol, rozszerzyliśmy naszą ofertę o inne grupy produktowe stosowane w druku wielkoformatowym. Obecnie dział Visual Media oferuje naszym klientom pełną gamę papierów do wszystkich rodzajów druku, wiele rodzajów banerów, tkaniny oraz bardzo szeroką grupę produktów specjalistycznych, mających zastosowanie przy produkcji reklam. Klientom specjalizującym się w zadruku bezpośrednio na tworzywach dostarczamy szeroki zakres materiałów z tworzyw sztucznych takich jak: spienione PVC, płyty kompozytowe, akryl wylewany i ekstrudowany, płyty plaster miodu z papieru i polipropylenu oraz wiele innych materiałów. Wielu naszych klientów korzysta z pełnej oferty Europapier Polska. Poza mediami do reklamy zaopatrują się u nas w papiery i kartony do druku offsetowego, papiery biurowe, a także papiery ozdobne promowane przez nas pod marką Papierowy Dizajn.

Strategia rozwoju portfela produktów w zgodzie z rynkiem i bycia blisko klienta przynosi zamierzone korzyści, a zatem będziemy ją kontynuować – podkreśla Zbigniew Adamski. – Naszych klientów zaopatrujemy bezpośrednio z magazynu centralnego, który mamy w Błoniu i lokalnie przez nasze punkty sprzedaży w Bielsku-Białej, Łodzi i Gdańsku.

Na pytanie o targową ofertę nasz rozmówca odpowiada: Targi są miejscem spot-kań z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami, a także dostawcami. Tym pierwszym prezentujemy nowości rynkowe, a potencjalnym klientom pełną ofertę i warunki współpracy. Uważnie słuchamy naszych klientów i poznajemy ich nowe potrzeby. Rozmawiamy z dostawcami o możliwych kierunkach rozwoju współpracy.

Czy takie podejście docenili odwiedzający targi? Zbigniew Adamski podsumowuje: Bierzemy udział w targach RemaDays od kilku lat i muszę przyznać, że tegoroczne były jednymi z najbardziej udanych. Przez wszystkie dni dopisywali klienci. Było duże zainteresowanie naszą ofertą. Pozyskaliśmy wiele nowych, wartościowych kontaktów krajowych i zagranicznych. Wydaje się, że targi RemaDays nabierają coraz większego znaczenia jako największe wydarzenie branżowe w tej części Europy.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Europapier Polska