RemaDays 2007
6 lut 2007 14:06

Zapowiadane jako największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays rozpoczęły się 6 lutego w Warszawie, w centrum wystawienniczym Expo XXI. Jak informują organizatorzy, w ciągu 3 dni na powierzchni około 10 000 m² spotka się około 10 000 praktyków branży. RemaDays 2007 to połączenie trzech imprez targowych (w których udział bierze łącznie około 300 wystawców): Business & Promotion Gifts, Visual & Printing oraz Marketing & Internet. Towarzyszy im trzydniowy Kongres Reklamy. Visual & Printing to prezentacja firm z sektorów: systemy wystawiennicze, POS-y, banki zdjęć, materiały oraz narzędzia do produkcji reklam. Na około 2500 m² swoją ofertę prezentuje blisko 100 wystawców, wśród których nie brakuje także drukarń wielkoformatowych (np. CPR z Wrocławia, G&G Studio z Warszawy). Po raz pierwszy w historii RemaDays wystawiło się Centrum Ploterowe Atrium. Obecny na stoisku Paweł Stania, kierownik działu marketingu, był miło zaskoczony ilością zwiedzających. Przyznał jednak, że firma nie zdecydowała się na prezentację premier na RemaDays, zachowała je bowiem na marcową Euro-Reklamę. Największa część ekspozycji, bo aż 5000 m² to Business & Promotion Gifts - prawie 200 wystawców prezentuje w jej ramach kompleksową ofertę z zakresu upominków reklamowych. Targi potrwają do 8 lutego. Bilet w promocyjnej cenie 10 zł na trzy dni targów można nabyć po wypełnieniu specjalnej ankiety. AN