eCall – nowy system kontroli druku firmy Heidelberg
11 wrz 2007 10:49
Podczas targów Graph Expo odbywających się w dniach 9-12 września w Chicago, Heidelberg zaprezentował nowy system kontroli druku eCall. Operatorzy maszyn za pomocą tego systemu będą mogli w prosty sposób wysyłać informacje o problemach powstałych w czasie druku bezpośrednio z maszyny do serwisu Heidelberga.
Zadaniem eCall jest wychwytywanie błędów powstałych w czasie druku i informowanie o nich operatora maszyny. Operator następnie podejmuje decyzje o ewentualnym wysłaniu tych informacji do Heidelberga. Informacje o powstałym błędzie są wysyłane do serwisu w przeciągu niecałej minuty, gdzie powstaje wstępna elektroniczna diagnoza. Na jej podstawie eksperci z Heidelberga ustalają rozwiązanie problemu, które następnie jest przekazywane klientowi poprzez rozmowę telefoniczną. Elektroniczny system zawiadamiania znajdujący się w maszynie drukującej pozwala w szybki sposób - za pomocą jednego przycisku – przesyłać niezbędne informacje prosto do serwisu.
System eCall będzie dostępny od nowego roku we wszystkich nowych maszynach Heidelberga wyposażonych w Prinect CP 2000.
Na podstawie informacji firmy Heidelberg opracowała DS