Współpraca OUTDOOR&MEDIA EXPO i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”
5 gru 2007 11:25

Organizator targów OUTDOOR&MEDIA EXPO, firma Best Media, nawiązał współpracę z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”, w ramach której przekaże Fundacji część dochodów ze sprzedaży wejściówek oraz biletów na konferencję FUTURE. Styczniowe targi zgromadzą przeszło 100 wystawców i wg prognoz nawet 5000 odwiedzających. Ten fakt skłonił organizatorów, by wykorzystać taką możliwość do zgromadzenia i przekazania środków najbardziej potrzebującym. „W czasie Targów prezentujemy wystawę Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dotykającą problematyki odpowiedzialności społecznej biznesu. Elementem tej odpowiedzialności jest również pamięć o słabszych, potrzebujących. Takie wydarzenia jak targi są doskonałą okazją do promowania empatycznej postawy i pozyskania realnych środków” - wyjaśnia zaangażowanie w zbiórkę Agnieszka Czekaj, Marketing Manager Best Media. Best Media podjęła współpracę z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”, która została powołana, by wspierać leczenie ciężko chorych dzieci. Decyzją organizatora targów na rzecz Fundacji zostanie przekazana połowa dochodu z każdej sprzedanej wejściówki oraz część środków ze sprzedaży akredytacji na towarzyszącą targom konferencję FUTURE. Dodatkowo przez trzy dni targowe, czyli od 23 do 25 stycznia 2008, na terenie targów będzie prowadzona zbiórka do specjalnie oznaczonych i zaplombowanych puszek Fundacji. W czasie uroczystej gali, która odbędzie się na koniec drugiego dnia targów - 24 stycznia - Best Media przekaże na ręce Anny Maruszeczko, członka zarządu Fundacji TVN, symboliczny czek oraz poinformuje o wartości środków uzyskanych na rzecz Fundacji ze sprzedaży wejściówek. Opracowano na podstawie informacji organizatorów