DuPont podnosi ceny
18 lut 2008 08:47

Firma DuPont Packaging Graphics poinformowała, że z dniem 1 kwietnia br podniesie ceny na swoje produkty w Europie, Afryce i w krajach środkowego Wschodu. Wzrost cen wyniesie – w zależności od produktu – maksymalnie 6% i obejmie całą gamę produktów Cyrel. „Program racjonalizacji kosztów pozwolił nam maksymalnie opóźnić podwyżki dla klientów – powiedział Bjoern Meth, business director DuPont Imaging Technologies w regionie EMEA (Europe, Middle East, Africa). – Koszt płyt fotopolimerowych w dużym stopniu zależy od zasobów i cen ropy. W ciągu ostatnich 5 lat firma DuPont Packaging Graphics zdecydowanie zwiększyła produktywność i na tyle zracjonalizowała politykę kosztową, że pozwoliło to zniwelować ciągłe podwyżki cen materiałów ropopochodnych i wzrost kosztów energii, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Teraz jednak jesteśmy w momencie, w którym dalsze utrzymywanie cen na niezmiennym poziomie nie pozwoliłoby nam na prowadzenie biznesu na zdrowych zasadach.” Na pocieszenie Bjoern Meth dodał, że DuPont nie zamierza oszczędzać na innowacjach i w tym roku wprowadzi na rynek 4 nowe płyty Cyrel – dwie dedykowane konwencjonalnym procesom wywoływania i dwie z serii Cyrel Fast. Opracowano na podstawie inf. firmy DuPont