Fespa Digital Print Awards 2009 – czas przyjmowania zgłoszeń wydłużony
19 gru 2008 08:30

Organizatorzy Fespa Digital Print Awards 2009 wydłużyli czas przyjmowania prac konkursowych do 13 lutego 2009. W przyszłorocznej, trzeciej już edycji, jurorzy nagrodzą innowacyjność w drukowanych pracach wielkoformatowych, które znalazły zastosowanie w warunkach rzeczywistych. Drukarze z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki mogą współzawodniczyć w sześciu kategoriach: - „Pojazdy” (np. reklama na pojazdach, itp.); - „Wnętrze” (np. POS; reklama wewnętrzna, itp.); - „Z zewnątrz” (np. reklama zewnętrzna; reklama na budynkach; druk na szkle, ceramice, drewnie; oznakowania, itp.); - „Opakowane i gotowe wyroby” (np. bezpośredni druk cyfrowy na sztywnych i elastycznych materiałach; kampanie promocyjne; opakowania kreatywne; PCB; itp.); - „Materiały” (np. flagi i banery; tekstylia dekoracyjne, itp.); - „Sztuka” (reprodukcje wykonane na dowolnym podłożu). Jurorzy – wydawcy i specjaliści w dziedzinie poligrafii – zbiorą się w lutym 2009, aby spośród nadesłanych prac wybrać zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz nominować ogólnego zwycięzcę całego konkursu. Uczestnicy będą oceniani za kreatywność oraz najlepsze wykorzystanie cyfrowej technologii w celu dostarczenia klientowi widocznych korzyści. Nagrodzone prace będą prezentowane podczas trzeciej wystawy Fespa Digital w centrum targowym w Amsterdamie (12-14 maja 2009). Wszyscy zwycięzcy, w ramach nagrody, otrzymają przelot do Amsterdamu oraz zakwaterowanie na jedną noc. Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.fespadpa.com lub linku znajdującego się na stronie Fespa (www.fespa.com). Opracowano na podstawie informacji stowarzyszenia Fespa