BIC przejmuje dział produktów reklamowych od firmy Antalis
20 sty 2009 10:29

Antalis i grupa BIC podpisały wstępne porozumienie dotyczące przejęcia działu produktów reklamowych należącego do firmy Antalis. Rezygnacja z tego działu oznacza skoncentrowanie się firmy na głównej działalności: dystrybucji papieru i produktów dla przemysłu opakowań. Wartość transakcji opiewa na ok. 33 mln euro; ma ona zostać uzupełniona o kwotę mogącą osiągnąć nawet 5 mln euro płatnych w roku 2010, w zależności od obrotów tego działu w roku 2009. Dział produktów reklamowych Antalis, włączony w struktury firmy w roku 2000 podczas jej powstawania, zajmował się sprzedażą artykułów reklamowych, a także ich produkcją (z podwykonawstwem w Chinach) oraz logistyką w aspekcie dystrybucji. Wartość jego obrotów w roku 2008 wyniosła blisko 90 mln euro wykazując spadek w porównaniu z poprzednim okresem. Dział zatrudnia 320 pracowników we Francji, Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Holandii i Hongkongu. Przejęcie ma zostać zrealizowane w pierwszym kwartale 2009, po podpisaniu końcowej umowy i uzyskaniu zgody odpowiednich organów kontrolnych. Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ