Nowe wersje programów PRISMAweb i PRISMAweb eManager
26 lut 2009 11:10
Firma Océ poinformowała o wprowadzeniu na rynek programów Océ PRISMAweb 5.0 i Océ PRSIMAweb eManager 2.0. Oba produkty bazują na technologii Press-sense iWay, uznawanej za czołowe e-rozwiązanie przeznaczone dla drukarń akcydensowych i cyfrowych. Są one również kluczowymi składnikami stworzonej przez firmę Press-sense platformy Business Flow Automation for the Print Industry – rozwiązania pozwalającego na automatyzację procesów w branży poligraficznej (Press-sense to firma będąca w ścisłej światowej czołówce dostawców systemów automatyzujących procesy biznesowe przeznaczonych dla branży poligraficznej).
Moduł Océ PRISMAweb 5.0 posiada nowy, przyjazny dla użytkownika interfejs oraz wiele funkcji stworzonych w oparciu o zaawansowaną infrastrukturę zapewniającą lepszą skalowalność, niższe koszty przygotowania do druku i wysoką elastyczność. Jest on częścią rodziny programów Océ PRISMA, które pozwalają na automatyzację wielu działań i usprawniają przepływ prac w cyklu produkcyjnym. Wdrożenie programu . Océ PRISMAweb 5.0 oznacza dla drukarni przejście na zupełnie nowy poziom działalności, umożliwiając dotarcie do ściśle zdefiniowanych rynków z szerszą paletą usług i aplikacji.
Océ PRISMAweb eManager 2.0 jest rozszerzeniem platformy PRISMAweb zaprojektowanym z myślą o automatyzacji procesów biznesowych w drukarniach akcydensowych i firmach specjalizujących się w druku na życzenie. Pozwala na zintegrowanie prac analogowych, niezależnie od sposobu ich dostarczenia do drukarni, z opartym na przeglądarce internetowej systemem zarządzania drukiem PRISMAweb. Océ PRISMAweb eManager umożliwia przedstawicielom handlowym reprezentującym zleceniodawcę szybkie i precyzyjne zamawianie i kontrolę prac przez telefon, faks, e-mail bądź stronę WWW, przyspieszając tym samym proces składania zapytań ofertowych, zarządzania zleceniami, kompleksowej obsługi oraz realizacji cykli fakturowania.
Systemy Web-to-Print i rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe mają dla naszej firmy strategiczne znaczenie – mówi Crut Driessen, wiceprezes ds. marketingu produktowego i strategii w firmie Océ Printing Systems GmbH. – Przemysł poligraficzny ulega przemianom i coraz częściej dostrzega nowe modele biznesowe umożliwiające wyższy poziom obsługi klientów, bardziej precyzyjne akcje marketingowe, wydajną produkcję niskonakładową i lepszą efektywność działań.
Opracowano na podstawie informacji firmy Océ