Złote Gryfy za 2008 rok rozdane
26 maj 2009 09:45

Już po raz dziesiąty Polska Izba Druku przyznała prestiżowe nagrody polskiej branży poligraficznej – Złote Gryfy. Wręczenie statuetek odbyło się 23 maja w warszawskim hotelu Novotel Warszawa Airport. W imprezie wzięło udział 200 osób: przedstawiciele firm poligraficznych zrzeszonych w PID i pozostających poza nią, firm uczestniczących w konkursie, sponsorzy i zaproszeni przez nich goście, partnerzy Izby oraz przedstawiciele mediów branżowych. Najważniejszym wydarzeniem balu była ceremonia wręczenia nagród Złotego Gryfa. Statuetki wręczali przedstawiciele sponsorów konkursu oraz Grzegorz Bielecki, prezes Polskiej Izby Druku. W tegorocznej edycji konkursu Złotego Gryfa zwyciężyły następujące zakłady poligraficzne: - w kategorii produkt wielobarwny w oprawie prostej: Drukpol SA za katalog „Catch” - w kategorii produkt wielobarwny w oprawie złożonej: Olsztyńskie Zakłady Graficzne za „Ikony w Polsce” - w kategorii produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej: Leograf Group Krzysztof Kluk za „Sports Features” - w kategorii produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej: Zakład Wydawniczo-Poligraficzny POZKAL za „Wynalazek Hugona Cabreta” - w kategorii produkt informacyjno-reklamowy: „Pasja” Usługi Reklamowe za „Printfolio Pasja” - w kategorii czasopismo wielobarwne: Quad/Winkowski Sp. z o.o za „Świat Nauki” - w kategorii opakowanie z nadrukiem: Cezar SA za opakowanie jednostkowe „Chopin” - w kategorii etykieta: Multipress Sp. z o.o. za zestaw etykietowy cztero-elementowy „Daos” - w kategorii gazeta: Polskapresse Oddział Poligrafia za „Tygodnik Warszawa” nr 15/2008 - w kategorii kalendarz: PWPW SA za „Kalendarz ścienny 12-stronicowy dla Kancelarii Prezydenta RP” Na zakończenie gali prowadzący - Ryszard Czekała, dyrektor biura Polskiej Izby Druku – poinformował, że nagrodą specjalną, Diamentowym Gryfem, uhonorowana została drukarnia Leograf Group Krzysztof Kluk, która zdobyła trzy Złote Gryfy w poprzednich konkursach. Tę zaszczytną nagrodę wręczył prezes Polskiej Izby Druku. Po części oficjalnej rozpoczęła się wspólna zabawa przy muzyce zespołu Mc Giver. Specjalną atrakcją wieczoru był występ wokalno-taneczny artystów teatrów Buffo i Roma. Sponsorami balu były firmy: Agfa Graphics, Deutsche Leasing Polska, Ferag Polska, Heidelberg Polska, Michael Huber Polska, Kodak Polska, Sun Chemical, Quad/Winkowski, Xerox Polska. Jednym z patronów medialnych imprezy była „Poligrafika”. Opracowano na podstawie informacji PID