Promo Gifts zamiast Promo Expo
3 sie 2009 09:43
Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) objęła patronatem Promo Gifts – pierwsze w Polsce spotkanie b2b obejmujące ekspozycję firm z branży artykułów promocyjnych oraz szkolenia dla agencji reklamowych.
Trzydniowa impreza odbędzie się w Warszawie od 8 do 10 września.
„Odpowiadając na potrzeby rynku artykułów promocyjnych przesunęliśmy projekt targowy Promo Expo na 2010 rok. Pozyskanie środków z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało nam możliwość przeprowadzenia 3-dniowych szkoleń sprzedażowych jeszcze w 2009 r. dla przedstawicieli branży reklamowej: Sprzedawać zawsze – czyli jak pozyskać i utrzymać klienta w dzisiejszej sytuacji rynkowej?” – mówi Magdalena Miętkiewicz, PR manager Promo Gifts.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych powstała w lutym 2007 roku. Zrzesza na zasadzie dobrowolności podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, jak również firmy prowadzące działalność jako agencje reklamowe.
Stowarzyszenie liczy ok. 60 członków, którymi są przedsiębiorstwa sektora prywatnego i polskie oddziały zagranicznych koncernów, a oferowane przez nie usługi obejmują wszystkie rodzaje spotykanych na rynku artykułów promocyjnych. W Izbie zrzeszone są największe i najważniejsze firmy z grupy dystrybutorów oraz producentów artykułów promocyjnych, ale także agencje reklamowe i opiniotwórcze media branżowe.
W gronie wystawców Promo Gifts znalazły się firmy: Lecce Pen Polska, Macma, Midoceanbrand Polska, MM Brown (Chocolissimo).
Oprócz PIAP partnerami imprezy są także: Notus Dom Kredytowy, ProNotus, InPost, Flash Press Media, OOH magazine, Nowoczesna Firma.
Opracowano na podstawie informacji organizatorów