Testy beta systemu Kodak InSite Campaign Manager
21 wrz 2009 10:35

Brytyjska firma GI Direct wchodząca w skład grupy GI Solutions Group przeprowadziła testy beta systemu Kodak InSite Campaign Manager. Grupa GI Solutions składa się z trzech działów – GI Direct, GI Insight oraz GI Solutions – oferujących kompleksowe usługi w zakresie globalnej komunikacji biznesowej. Mówi Robin Welch, dyrektor zarządzająca GI Solutions Group: Aby w dzisiejszym „cyfrowym” świecie realizować skuteczne, efektywne kosztowo i ekologiczne kampanie marketingowe, należy skupić się na bazach danych naszych klientów oraz poddać je stosownej klasyfikacji. (...) Oprogramowanie InSite Campaign Manager zapewnia lepszą komunikację pomiędzy GI Direct oraz bazą danych znajdującą się w dziale marketingu GI Insight, dzięki czemu możemy pomagać naszym klientom w szybszym docieraniu do określonych grup odbiorców i – co istotne – realizować to w sposób bardziej przyjazny dla środowiska niż dotychczas. Możemy teraz oferować naszym zleceniodawcom pełne wsparcie dla kampanii prowadzonych w różnorodnych mediach – łącznie z PURL – w celu skłonienia potencjalnych odbiorców, by zaglądali na strony internetowe naszych klientów, z rozsyłaniem e-maili ukierunkowanych na określonych odbiorców, wysyłaniem SMS-ów oraz korespondencji pocztowej – by w ten sposób promować markę i produkty w nowy, ekscytujący sposób. GI Direct posiada kompleksowe rozwiązanie prepress firmy Kodak, składające się z naświetlarki CtP Kodak Magnus 800 oraz najnowszej wersji systemu workflow Kodak Prinergy. Firma działa w zakładzie o powierzchni ok. 9 tys. m2 mieszczącym się w brytyjskim Leicester i zatrudnia ponad 170 osób. Zajmuje się obsługą korespondencji bezpośredniej i zarządzania kampaniami, oferuje obsługę druków transakcyjnych, druków wyborczych oraz z zabezpieczeniami. Firma posiada certyfikat zgodności z normą ISO 14001, jak również certyfikaty FSC oraz PEFC, może też pochwalić się długofalowymi relacjami z instytucją CarbonNeutral. Mówi Robin Welch: Poprzez zminimalizowanie ilości materiałów drukowanych i wykorzystanie przewagi inicjatyw prowadzonych w różnorodnych mediach możemy zaoferować kampanie, które są zarówno bardziej efektywne, jak i przyjazne dla środowiska. System firmy Kodak dodaje istotną wartość do naszego biznesu i już teraz możemy stwierdzić, że ma on również niezwykle pozytywny wpływ na naszych klientów – niektórzy donoszą o czterokrotnym wzroście skuteczności kierowanego przekazu bez żadnych dodatkowych kosztów. Kierownictwo GI Direct widzi w tych rozwiązaniach ogromny potencjał także dla sektora TransPromo. Firma zainstalowała cyfrowe technologie drukowania, dzięki czemu jej klienci mogą wykorzystać zalety oferowane przez ten szybko rosnący rynek. Obecnie stosujemy 14 głowic personalizujących, pracujących w maszynie zwojowej, a dzięki oprogramowaniu Kodak InSite Campaign Manager możemy oferować cenne dokumenty TransPromo firmom z sektorów komunalnego oraz finansowego – podsumowuje Welch. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak GCG