Euro-Reklama 2010
17 gru 2009 10:50
Najbliższa edycja targów Euro-Reklama odbędzie się w dniach 10-12 marca 2010 roku w Poznaniu. Organizatorzy przypominają, że termin zgłoszeń, po którym rozpocznie się lokalizowanie stoisk, upływa 17 grudnia.
Targi Euro-Reklama 2010 mają postać dwóch salonów: Visual Expo oraz Digital Printing Expo, co spotkało się z uznaniem branży. Równolegle będą trwały Targi Telewizyjne Poznań Media Expo stanowiąc doskonałe uzupełnienie tematyczne całego wydarzenia.
Targi Euro–Reklama są czołowym wydarzeniem biznesowym dla profesjonalistów związanych z branżą reklamy, marketingu i promocji: ponad 200 firm – w tym liderzy rynku ze światowej czołówki; niemal 12 000 m2 ekspozycji wystawienniczej; profesjonalni goście targowi aktywnie poszukujący innowacyjnych rozwiązań; unikalne prezentacje; nowości oraz premiery światowe; bogaty program wydarzeń o charakterze branżowym; interesujący program merytoryczny przygotowany we współpracy z Radą Programową targów.
Opracowano na podstawie informacji MTP