Trwają przygotowania do jubileuszowej edycji IFRA Expo
12 sty 2010 11:29
40. edycja IFRA Expo odbędzie się w dniach 4-6 października br. w Hamburgu. Przygotowania do tych najważniejszych dla przemysłu prasowego targów weszły obecnie w nową fazę.
Impreza zostanie skrócona o jeden dzień, natomiast przedłużony będzie czas jej otwarcia: od 9.30 do 18.00 podczas wszystkich dni targowych.
Obniżone zostały ceny dla zwiedzających: całodniowy bilet będzie kosztował 15 euro (wcześniejsza rejestracja on line możliwa od maja br.).
W ramach nowej ekspozycji „Media Port” w hali A1 zostaną zaprezentowane różnorodne tendencje w dziedzinie publikacji on line, mobilnych i drukowanych na konkretnych przykładach z całego świata. Tematyka ta powinna zainteresować nie tylko wydawców gazet, ale także i przede wszystkim wydawców magazynów oraz biuletynów firmowych.
Oprócz oficjalnej ceremonii otwarcia (4 października o godz. 9.30) i wieczoru integracyjnego Get-Together tego samego dnia o 18.00, organizator targów – stowarzyszenie WAN-IFRA – przewiduje wieczorną uroczystość w dniu zamknięcia imprezy, podczas której zostaną przedstawieni laureaci konkursu International Newspaper Color Quality Club 2010-2012 (Międzynarodowy Klub Jakości Koloru Gazet); początek o 18.00, wstęp wolny dla wszystkich zwiedzających i wystawców IFRA Expo.
Następnego dnia, czyli 7 października, w Hamburgu odbędzie się konferencja „WAN-IFRA Advertising Summit” zorganizowana we współpracy z INMA (International Newspaper Marketing Association – Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Gazet).
Portowe miasto Hamburg jest międzynarodową metropolią i odgrywa także ważną rolę w dziedzinie mediów. IFRA Expo zajmie trzy hale w centrum wystawowym Neue Messe Hamburg: A1 dedykowaną technologiom cyfrowym, systemom i oprogramowaniu oraz A3 i A4: prepress, druk i obróbka po druku.
W tym roku w Hamburgu IFRA Expo będzie świętować swoje 40-lecie. Po raz pierwszy targi te zostały zorganizowane w roku 1970 w Mayence. Uczestniczyło w nich 54 wystawców z 10 krajów, którzy zajęli powierzchnię 1124 m2 i przyciągnęli blisko 600 odwiedzających z 21 krajów. Od tej pory impreza rozwijała się stając się najważniejszą na świecie ekspozycją branżową prasy i mediów. W Hamburgu gości po raz drugi; pierwszy miał miejsce w 1985 roku.
Na podstawie informacji WAN-IFRA opracowała IZ