Nowa inicjatywa firmy GMC Software Technology
27 sty 2010 11:22

Rozpoczęła działalność GMC Analytics – spółka joint venture utworzona przez dwa szwajcarskie przedsiębiorstwa: GMC Software Technology – producenta oprogramowania do personalizacji i ISG – firmę specjalizującą się w badaniach społecznych. Oferta GMC Analytics, obejmująca tworzenie zaawansowanych, wielokanałowych i dedykowanych kampanii marketingowych, jest dostępna także w ofercie polskiego oddziału GMC Software Technology. GMC Software Technology to firma znana nie tylko na rynku poligraficznym. Jej rozbudowane rozwiązanie do personalizacji – PrintNet, wyróżnione m.in. nagrodą EDP w kategorii „Najlepsze specjalistyczne oprogramowanie 2008 roku” – jest stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach drukujących tysiące dokumentów czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do personalizacji. Od 5 lat GMC Software Technology posiada oddział w Polsce, który ma za sobą udane wdrożenia w przedsiębiorstwach z różnych segmentów rynkowych, realizowane indywidualnie oraz we współpracy z czołowymi dostawcami cyfrowych systemów drukujących.
Ostatnio w ofercie firmy pojawiła się nowa usługa związana z powstaniem GMC Analytics. Mówi Paweł Walczak, business development consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.: „Już jakiś czas temu w naszej centrali zauważono zapotrzebowanie rynkowe na większe powiązanie firm dostarczających usługi ze swoimi klientami poprzez wzbogacanie standardowych danych o profil społeczny ich grupy docelowej. ISG, nasz nowy partner technologiczny, dostarcza właśnie tego rodzaju specjalistyczne narzędzia pozwalające na określanie profilu społecznego użytkownika oraz ocenę jego preferencji.”
W rezultacie pod koniec ub.r. powstała firma GMC Analytics, którą kieruje Peter Müller – wcześniej przez 12 lat związany z firmą Gartner, specjalizującą się w doradztwie i badaniach nad technologiami informatycznymi. 
GMC Analytics dostarcza zaawansowane narzędzia i techniki pozwalające osobom odpowiadającym za działania marketingowe na tworzenie kampanii, w których określenie preferencji klienta jest bardziej przewidywalne. Przy użyciu odpowiedniego oprogramowania GMC Analytics oferuje dostawcom usług poligraficznych i centrom druku masowego oraz ich klientom możliwość przeprowadzenia odpowiedniej analizy danych.
Mamy nadzieję, że nasza nowa usługa spotka się z zainteresowaniem zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów – dodaje Krzysztof Turowski, pre-sales & software consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Już dziś chcemy zapowiedzieć działania związane z jej promocją na polskim rynku, m.in. podczas planowanego przez nas wiosennego cyklu spotkań z klientami. Z narzędziami oferowanymi przez GMC Analytics, jak również z pełną ofertą GMC Software Technology będzie można zapoznać się także na majowych targach Ipex 2010 w Birmingham, gdzie nasza firma będzie miała własne stoisko.
 Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology