Nowe targi dla branży druku cyfrowego
22 lut 2010 11:37

Organizator targów Messe Düsseldorf zapowiada nową imprezę dla branży wydawnictw komercyjnych i druku cyfrowego. Targi digi:media, z mottem „Content meets Technology meets Business”, odbędą się w Düsseldorfie w dniach 7-9 kwietnia 2011. Komentując powód wprowadzenia nowej imprezy dla krajów niemieckojęzycznych, dyrektor Manuel Mataré powiedział: „Technologia informacyjna – a technologia druku cyfrowego podąża tym tropem – wprowadziła całkowicie nowe produkty i aplikacje, obejmując tym samym nowe grupy docelowe komunikujące się poprzez druk. Co więcej: druk cyfrowy łączy w jedno cyfrową komunikację, marketing on-line i CRM. Właśnie do tego rynku chcielibyśmy adresować digi:media.” Modułowy program imprezy zorientowany na różne potrzeby zwiedzających jest kluczową cechą digi:media 2011. Podczas imprezy poszczególne segmenty tematyczne pogrupowane zostaną zgodnie z dziewięcioma motywami przewodnimi: Treść (treść kreatywna, „Contentpools”, syndykalizacja, wydawcy CP, baza danych zdjęć), Rozwiązania IT (rozwiązania sieciowe i serwerowe), Workflow (systemy do edytowania, CRM, archiwizacji i ochrony), Media elektroniczne (producenci mediów, sprzęt i oprogramowanie), Materiały eksploatacyjne (tusze, podłoża), Druk cyfrowy – systemy druku komercyjnego, Druk cyfrowy – opakowania, Procesy po druku (maszyny bindujące, urządzenia zbierające, wytłaczające i tnące), Making-up (dostarczanie poczty, obróbka poczty, usługi związane z dokumentami, logistyka). Targi digi:media planowane są jako impreza coroczna. Ich pierwsza edycja odbędzie się w 2011 roku, druga jako integralna część drupy 2012, a trzecia – znów jako osobna impreza w 2013 r. itd. Na podstawie informacji organizatora opracowała DA