Pierwsza edycja RemaDays w Kijowie zakończona
23 lut 2010 09:11

W dniach 16-18 lutego br. centrum wystawienniczo-konferencyjne w Kijowie gościło wystawców z Ukrainy i Europy, którzy prezentowali odwiedzającym najnowsze trendy i rozwiązania branży reklamowej. W I Międzynarodowych Dniach Reklamy RemaDays Kijów 2010 uczestniczyło blisko 100 wystawców i 2000 zwiedzających. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z I edycji Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays Kijów. Już dziś mamy bardzo dużo wniosków organizacyjnych i promocyjnych na przyszły rok. Bezpośrednio na targach w Kijowie blisko 30 nowych firm zadeklarowało uczestnictwo w roku 2011 - podkreśla Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media. - Naszym partnerom już dziś dziękujemy za zaufanie. Wierzymy, że targi i marka RemaDays będą najważniejszym narzędziem motywującym i dynamizującym rynek reklamy na Ukrainie. W przyszłym roku spodziewamy się 150-200 wystawców - dodaje organizator targów. Podczas targów przyznano także „Korony Reklamy”, wyróżniając w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej (szczegółowe wyniki na stronie www.remadays.com.ua). Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs „Gifts Of The Year” - nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze upominki reklamowe (szczegółowe wyniki na stronie www.giftsjournal.com.ua ). Opracowano na podstawie informacji GJC Inter Media