Nowy program wspierania biznesu
24 lut 2010 15:25

Firma Ricoh Europe PLC ogłosiła uruchomienie nowego programu Business Driver Programme dla klientów korzystających z profesjonalnego druku Ricoh, zawierającego pakiet usług wspierających rozwój biznesu. W skład usług wchodzi m.in. dostęp do sieci extranet umożliwiający korzystanie z serwisów typu web-to-print, dokumentów technicznych, szkoleń internetowych, konsultacji i usług Ricoh Professional Services. Zawartość serwisu została stworzona z myślą o udostępnieniu wiedzy potrzebnej firmom świadczącym usługi druku i będącą dla nich kluczowym składnikiem rozwoju. Program umożliwia też przetestowanie urządzeń przed zakupem i zapewnia dostęp do najnowszych wiadomości. Klienci Ricoh, którzy przystąpią do programu, uzyskają dostęp do usług i informacji niezbędnych w biznesie. Informacje, dostępne w kilku językach, zostały podzielone na działy przydatne pracownikom na różnych stanowiskach, np.: właścicielom, kadrze zarządzającej, działom marketingu czy projektantom. „Narzędzia i informacje, które można znaleźć w sieci extranet, zostały przygotowane przez Ricoh i czołowych niezależnych ekspertów rynkowych. Dzięki internetowemu systemowi oceny materiałów możemy na bieżąco śledzić, które materiały są dla użytkowników najbardziej pomocne i na tej podstawie planować kolejne, będąc pewnymi, że dodajemy prawdziwą wartość” - powiedział Graham Moore, Director, Business Development, Ricoh Europe Production Printing Business Group. Jak twierdzi producent, Ricoh Business Driver Programme pomaga zaoszczędzić czas i zwiększyć tempo oraz efektywność rozwoju biznesu przez udostępnienie informacji o najnowszych trendach i technologiach. Program pomaga klientom wykorzystać gotowe strategie powstałe na bazie internetowych zasobów wiedzy lub w wyniku konsultacji ze specjalistami. Pozwala też na transformacje biznesu z dostawcy usług druku do dostawcy rozwiązań z wartością dodaną. Ricoh Business Driver Programme został uruchomiony w Holandii w styczniu br. W następnej kolejności wystartuje w W. Brytanii, we Francji, w Niemczech, Hiszpanii, we Włoszech, w Belgii, a w przyszłości również w Polsce. W każdym kraju zaoferowany zostanie pakiet usług odpowiedni dla lokalnego rynku. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh