GMC Software Technology na międzynarodowej konferencji Xplor International
23 mar 2010 09:31

Firma GMC Software Technology zaznaczyła silnie swoją obecność podczas międzynarodowej konferencji i forum Xplor International, które odbywały się w dniach 17-19 marca w Tampa Bay na Florydzie. Pierwszego dnia konferencji dyrektor generalny GMC Software Technology – Michael Bucka – wystąpił z referatem „TransPromo: ukryty skarb w komunikacji z klientem”. Przedstawił w nim aktualne dane na temat trendów i zastosowań druku transakcyjnego i personalizowanego w skali całego rynku europejskiego. Kolejna sesja, w której wziął udział Scott Baker, wiceprezes ds. rozwoju biznesu GMC Software Technology, była poświęcona komunikacji wielokanałowej oraz wykorzystującej portale społecznościowe. Drugi ze swoich referatów S.Baker wygłosił podczas innej sesji, zatytułowanej „TransPromo: efektywny sposób na uzyskanie nowych przychodów”. Zaprezentował w nim sposoby na zredukowanie globalnych kosztów i wygenerowanie dodatkowych przychodów dzięki zastosowaniu kampanii marketingowych z wykorzystaniem modelu TransPromo. Firma GMC Software Technology, platynowy sponsor Xplor Document University, była też aktywnym uczestnikiem towarzyszącemu konferencji forum dostawców Xplor. Na jej stoisku demonstrowane były najnowsze rozwiązania GMC Software Technology w zakresie projektowania, zarządzania i realizacji opartych na personalizacji kampanii służących komunikacji z klientami. Warto dodać, że podczas uroczystego otwarcia konferencji i forum Xplor International rozwiązania GMC już po raz kolejny zostały uhonorowane w dorocznym konkursie organizowanym przez tę istniejącą od 1981 roku organizację zrzeszającą producentów wyrobów i usług wykorzystujących personalizację. Firmę już po raz trzeci z rzędu nagrodzono w kategorii „Technologiczne wdrożenie roku”, zaś jeden z jej produktów – GMC PortalBuilder – zdobył tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology

error: Kopiowanie zabronione!