Barbara Boryczka w zespole marketingu korporacyjnego Ricoh Polska
26 mar 2010 11:14

Z dniem 1 lutego br. Barbara Boryczka dołączyła do zespołu marketingu korporacyjnego w Ricoh Polska. Objęła stanowisko koordynatora PR i marketingu, odpowiedzialnego za działania z zakresu public relations, w tym kreowanie strategii komunikacyjnej Ricoh Polska, kontakty z mediami oraz działania CSR. Związana z branżą od 1998 roku, przez wiele lat pracowała w ATA-INT. LTD, gdzie zdobywała doświadczenie zawodowe w departamentach handlowym i logistyki. Ukończyła studia inżynierskie i magisterskie na wydziale ekologii w Wyższej Szkole Zarządzania i Ekologii w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania i promocji jakości na Uniwersytecie Warszawskim. Od listopada 2004 r. pracuje społecznie na rzecz Stowarzyszenia „mali bracia Ubogich”- inicjatywy dotyczącej samotnych, starszych osób. Od 2006 r. pełni funkcję prezesa odpowiadając za reprezentację Stowarzyszenia na arenie międzynarodowej, kreowanie polityki i komunikacji oraz kontakty z mediami. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

cript>