Praktyki dla studentów kierunków związanych z marketingiem i PR
26 mar 2010 11:14

Od kwietnia br. rusza program praktyk studenckich dla studentów kierunków związanych z marketingiem i PR organizowany przez Departament Marketingu Korporacyjnego Ricoh Polska. Celem programu jest przygotowanie studentów warszawskich szkół wyższych do pracy w działach marketingu i PR. Praktykanci będą mieli okazję poznać zasady funkcjonowania działu marketingu korporacyjnego i produktowego. W ramach praktyk poznają zasady redagowania informacji prasowych oraz będą aktywnie uczestniczyć w przygotowywaniu eventów medialnych. Program został zainicjowany przez managera marketingu Korporacyjnego Ricoh Polska – Pawła Barskiego, który tłumaczy: „Program praktyk studenckich w naszym departamencie pozwoli studentom na zapoznanie się z zasadami funkcjonowania działów marketingu korporacyjnego i produktowego w międzynarodowym środowisku. Młodzi ludzie będą mieli okazję zdobyć wiele cennych, praktycznych umiejętności w zakresie sporządzania informacji prasowych czy kontaktów z mediami”. Program praktyk jest prowadzony przez koordynatora PR i marketingu Barbarę Boryczkę, odpowiadającą za kontakt ze szkołami i opiekę nad studentami podczas wykonywania prac w ramach praktyk. Każdy student, który odbędzie praktykę, otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie praktycznych umiejętności w obszarze marketingu i PR. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

cript>