Ricoh uczestnikiem inicjatywy „Bieg na Igrzyska”
31 mar 2010 12:14

26 marca br. odbyła się konferencja prasowa podsumowująca cykl zawodów w biegach narciarskich dla młodzieży, w ramach Narodowego Programu Biegów Narciarskich „Bieg na Igrzyska 2010” pod patronatem Justyny Kowalczyk. Podstawowym celem twórców „Biegu na Igrzyska” jest pomoc w wyłonieniu największych talentów tej dyscypliny sportu. Firma Ricoh Polska jest sponsorem tegorocznej edycji zawodów. W pierwszej edycji „Biegu na Igrzyska 2010” udział wzięło 400 młodych biegaczy narciarskich. Zawodnicy rywalizowali stylem klasycznym i dowolnym na trasach Ustianowej, Jakuszyc, Tomaszowa Lubelskiego, a także Wisły Kubalonki. Najmłodsi uczestnicy mieli zaledwie 7 lat. W konferencji prasowej wzięli udział zawodnicy, Justyna Kowalczyk, prezes PZN Apoloniusz Tajner oraz przedstawiciele organizatora i sponsorów tegorocznej edycji zawodów. Tomasz Nazaruk, CEO Ricoh Polska, sponsor tegorocznej edycji „Biegu na Igrzyska” zauważył, że jest to świetny sposób na wychowanie dobrych zawodników: „To pierwsza taka inicjatywa w Polsce i jesteśmy zadowoleni, że mogliśmy wziąć w niej udział. Inwestując w młodych biegaczy sprawimy, że w dorosłym życiu będą prowadzili zdrowy i sportowy tryb życia”. Firma Ricoh w ramach sponsoringu zawodów dostarczyła swoje urządzenia (objęte specjalną obsługą serwisową) wraz z kompletem materiałów eksploatacyjnych i papierem do obsługi zawodów. Jako nagrody dla najlepszych zawodników i klubów tegorocznej edycji firma Ricoh przekazała 20 drukarek żelowych GX2500. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

cript>