Napoje z logiem FSC
21 kwi 2010 11:28

Tetra Pak i Carrefour Francja wprowadzają w tym roku na rynek francuski 100 milionów kartonów na napoje z logiem FSC. Liczba ta ma wzrastać systematycznie w kolejnych latach. Ambicją Tetra Pak jest sprzedaż sięgająca rocznie co najmniej 2,7 miliarda opakowań z logiem FSC w samej Francji. Zdaniem Serge Orru, dyrektora naczelnego WWF Francja, inicjatywa Tetra Pak i Carrefour Francja stanowi wzorcowy przykład współpracy wiodących przedsiębiorstw w celu wspierania ekologicznej ekonomii. Tetra Pak jest światowym liderem w branży opakowań i aktywnym partnerem FSC. Zatrudnia ponad 20 000 pracowników i prowadzi działalność w blisko 150 krajach, także w Polsce. W roku 2007 Tetra Pak wprowadziła na rynek swoje pierwsze opakowania z logiem FSC. Sprzedaż tych opakowań wzrosła w błyskawicznym tempie ze 100 milionów w roku 2008 do ponad 2,3 miliarda w roku 2009. Opracowano na podstawie informacji firmy NEPCon