Dalim Software zmienia wizerunek
21 cze 2010 13:38

Dalim Software GmbH, producent skalowalnych rozwiązań w dziedzinie oprogramowania dla tworzenia, produkcji i zarządzania zawartością rozmaitych mediów, opublikował nowy wizerunek korporacyjny. Profil działalności firmy określa nowe logo ze sloganem „Strategic Media Technologies” (strategiczne technologie medialne). W lipcu zostanie udostępniony nowy projekt strony internetowej. Dalim Software dokonał wielu zmian w technologii generowania i przekazywania informacji. Rozwiązania ewoluowały od obsługi użytkownika pojedynczej stacji roboczej aż po platformy wieloużytkownikowe i wielokanałowe. Firma uczyniła krok naprzód w dziedzinie potężnych zautomatyzowanych workflow, zaś ostatnio opracowała wysokiej klasy narzędzia ES sprawiające, że biznesowe workflow stają się łatwo dostępne dla wszystkich kanałów dostawczych oraz partnerów projektowych i biznesowych. Oznacza to jednocześnie postęp dla klientów. Baza Dalim Software nigdy nie dzieliła klientów na niewielkie punkty usługowe i wielkie korporacje międzynarodowe. Wszystkie rozwiązania Dalim Software, zarówno dla małych, jak i dla wielkich firm, mogą działać w podobny sposób oferując automatyzację produkcji za pomocą wspólnych rozwiązań. „Firma Dalim Software i jej pozycja na rynku zmieniły się znacząco od czasu opracowania poprzedniej wersji wizerunku - mówi dr Carol Werlé, dyrektor naczelny Dalim Software. - Zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, by w zewnętrzne wyobrażenie firmy włożyć równie dużo energii i trudu co w rozwiązania technologiczne. Wypada, by nasza reputacja, związana z pomysłowością, innowacyjnością i inwencją twórczą, znalazła odbicie w nowym korporacyjnym logo, lepiej reprezentującym nasz przodujący potencjał i zaufanie do naszej przyszłości." Christopher Graf, odpowiedzialny za relacje z klientami w Dalim Software, dodaje: „Wizerunek korporacyjny to wizerunek firmy, ilustrujący jej zasady i obszar działań. Dla nas zmiana wizerunku nie sprowadza się do samego tylko logo. Poza znakiem graficznym koncentrujemy się na naszych obecnych i przyszłych klientach, w jaki sposób możemy im pomóc w ich dążeniach. Ten proces myślowy pomógł nam w sformułowaniu klarownej płaszczyzny porozumiewania się z naszymi klientami, partnerami i pracownikami oraz w określeniu lepszej pozycji dla naszego wyjątkowo wydajnego modułowego oprogramowania, oferującego wspólne rozwiązania dla tworzenia zawartości rozmaitych mediów.” Opracowano na podstawie informacji firmy Reprograf