Australijczycy docenili Tiger Print
28 cze 2010 14:49

Podczas odbywających się w ubiegłym tygodniu targów Fespa 2010 firma Agfa Graphics poinformowała o sprzedaży drugiego już systemu druku wielkoformatowego :M-Press Tiger do australijskiej drukarni sitodrukowej StylePrint. Warto zaznaczyć, że kontrakt został sfinalizowany po zaledwie pięciu miesiącach od zainstalowania w tym przedsiębiorstwie pierwszego urządzenia z tej rodziny. „Po uruchomieniu pierwszej maszyny :M-Press Tiger jej jakość na tyle przypadła do gustu naszym klientom, że liczba zamówień na realizowane w niej prace zmusiła nas do zamówienia drugiego, identycznego rozwiązania – mówi Andrew Woodhouse, szef produkcji w drukarni SylePrint. – Co warte pokreślenia, przy zlecaniu pracy klienci nie mówią wyłącznie o drukach wysokiej jakości, ale wręcz wskazują, że mają one zostać wykonane właśnie w maszynie :M-Press Tiger. Tym samym doczekaliśmy się w naszym kraju nowego określenia na najwyższej klasy druk wielkoformatowy: Tiger Print.” „Firmę StylePrint można śmiało określić mianem pioniera w zakresie hybrydowego druku łączącego w sobie technologie cyfrową i sitodrukową. Ich sukces jest dla nas tym większą satysfakcją, że potwierdza założenia, jakie przyświecały nam przy projektowaniu maszyny :M-Press Tiger” – dodaje Tom Cloots, menedżer Agfa Graphics odpowiedzialny za linię produktów :M-Press. Stworzona we współpracy z firmą Thieme, maszyna Agfa :M-Press Tiger łączy w sobie doświadczenia obu producentów. System oferuje wydajność rzędu 700 m2/h, uwzględniając czas niezbędny na załadowanie i wyładowanie podłoży, nie wymaga standardowego przygotowania do druku czy też stosowanych w procesach konwencjonalnych folii i sit. Maszyna drukuje na mediach o maks. grubości 10 mm, zapewniając uzyskanie szerszej palety kolorystycznej niż offsetowy standard ISOcoated v2. Co więcej, można w niej wdrożyć opcję druku personalizowanego. Zatrudniająca 60 osób drukarnia StylePrint, założona przez małżeństwo Terry’ego i Elizabeth Woodhouse, jest jednym z największych na rynku australijskim przedsiębiorstw poligraficznych bazujących na technologii sitodruku i obsługujących klientów z branż reklamowej oraz handlowej. O inwestycji w rozwiązania cyfrowe decyzję podjęli Andrew i Michael Woodhouse, synowie założycieli, obecnie obaj związani z drukarnią rodziców. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa Graphics