Zielony Tour de Pologne
15 lip 2010 14:09

Już wkrótce rozpocznie się 67. Tour de Pologne UCI ProTour. Tym razem promowany jest na ekoplakatach, w 100 proc. przetwarzalnych materiałach ekspozycyjnych Cityboard Media. To już siódma edycja Tour de Pologne pod patronatem Cityboard Media. W tym roku po raz pierwszy wyścig będzie promować się nie tylko skutecznie, ale też ekologicznie. Ekoplakaty (opisywane w czerwcowej „Poligrafice”), na których drukowane są layouty reklamujące Tour de Pologne, wiesza się bez użycia wody i kleju. Po zużyciu można je przetworzyć na regranulat wykorzystywany w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie. Co ważne, ekoplakat zapewnia również wysoką jakość ekspozycji i odporność na niekorzystne warunki pogodowe. W tym roku Tour de Pologne to blisko 1250 kilometrów, 23 zespoły i ponad 180 kolarzy. Wyścig odbędzie się w dniach 1-7 sierpnia, w siedmiu etapach; pierwszy rozpoczyna się w Sochaczewie, ostatni kończy w Krakowie. Najdłuższy jest drugi etap: na trasie Rawa Mazowiecka – Dąbrowa Górnicza kolarze pokonają 2 sierpnia aż 240 km. W ostatnich dwóch latach kolarze startowali z Warszawy, ścigali się w województwach wschodnich, a kończyli trasę w Krakowie. Tym razem organizatorzy wybrali m.in. Śląsk. W Zagłębiu Dąbrowskim, na Górnym Śląsku i Śląsku Cieszyńskim zakończą się aż cztery z siedmiu zaplanowanych etapów. Reklama Tour de Pologne wydrukowana na ekoplakatach pojawiła się z początkiem lipca na kilkuset cityboardach o wymiarach 6x3 m w całej Polsce. Opracowano na podstawie informacji firmy Cityboard Media

cript>