Meet Kodak Polska 2010
6 paź 2010 14:15

Dyskusja panelowa oraz warsztaty z zakresu workflow to nowe propozycje, jakie przygotowała dla swoich gości firma Kodak podczas kolejnej edycji Meet Kodak Polska 2010. Tegoroczne spotkanie odbyło się w dniach 30 września oraz 1 października w hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Na bogatą agendę konferencji złożyło się ponad 20 wykładów podzielonych na cztery bloki tematyczne. Sukcesem okazała się również frekwencja – Meet Kodak Polska odwiedziło niemal 200 osób. Największe zainteresowanie uczestników wzbudziła rozpoczynająca spotkanie dyskusja panelowa poświęcona obecnym trendom rynkowym w poligrafii. Jej moderatorem był Swapan Chaudhuri – dyrektor zarządzający Kodak Polska, a uczestnikami byli: Marek Nowosielski (Agora SA), Bartłomiej Gosk (Polskapresse Sp. z o.o.), Michał Sądowicz (Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.), Dariusz Tomczak (QuadWinkowski Sp. z o.o.) oraz Bartosz Mateja (Prografix). W gronie tym znalazł się również Andrzej Sadowski - przedstawiciel Centrum im. Adama Smitha, który podzielił się ze słuchaczami prognozami dotyczącymi kondycji gospodarki, a pozostali uczestnicy dyskusji dzielili się swoimi doświadczeniami z kilku ostatnich miesięcy recesji. Po panelu dyskusyjnym miała miejsce prezentacja Mariusza Sosnowskiego – prezesa firmy Infosystems SA, która jest partnerem strategicznym Kodak Polska. Przedstawił on zoptymalizowany sposób zarządzania procesami i kontroli kosztów w drukarni opierając się na flagowym produkcie firmy Infosystems SA – systemie do zarządzania przedsiębiorstwem Printmanager.JDF. Następnie Swapan Chaudhuri odebrał z rąk Krzysztofa Januszewskiego, dyrektora biura Zrzeszenia Polskich Fleksografów, dyplom potwierdzający przystąpienie firmy Kodak Polska do tej organizacji. Następnie rozpoczęły się wystąpienia prelegentów w poszczególnych blokach tematycznych. Pierwszy dotyczył druku dziełowego. W jego ramach organizatorzy przygotowali wystąpienia dotyczące nowych możliwości w druku dziełowym, nowych wyzwań w poligrafii, a także rozwiązań Kodak Prosper Press oraz Kodak InSite Prepress Portal dla drukarni dziełowej. Drugi z bloków tematycznych poświęcony był rozwiązaniom dla druku komercyjnego: reklamy, marketingu bezpośredniego, transpromo oraz druku transakcyjnego. Trzeci blok poświęcony był rozwiązaniom dla drukowania czasopism i magazynów oraz drukowi zwojowemu, a czwarty koncentrował się na rozwiązaniach przeznaczonych dla produkcji opakowań. Drugi dzień konferencji poświęcony był rozwiązaniom Kodak Unified Workflow, które zaprezentowali przedstawiciele firmy Kodak. Więcej – w październikowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak Polska