EDIT 2010: najlepiej zaprojektowane magazyny drukowane
16 lis 2010 09:23

18 listopada w warszawskim 3F Studio przy ul. Nowolipki 28B odbędzie się pierwsza edycja EDIT 2010 - przeglądu najlepiej zaprojektowanych magazynów drukowanych ze świata. Otwarcie wystawy poprzedzi konferencja, podczas której swoje interpretacje tegorocznych haseł przewodnich – Idee, Inspiracje i Innowacje – zaprezentują czołowi projektanci oraz specjaliści z branży wydawniczej. Organizatorami wydarzenia są agencja Elementone i Fundacja SPOT, a głównym partnerem - firma Adobe Polska. Wydarzenie jest wspierane przez Izbę Wydawców Prasy i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Hasła przewodnie konferencji EDIT 2010: IDEE  Kuchar Swara, światowej sławy designer, opowie o redesignie „The Spectator” oraz innych inspirujących projektach magazynów na świecie.  Jacek Utko, najczęściej nagradzany na świecie polski projektant prasowy, laureat m.in. World’s Best-Designed New¬spa¬per z 2004 roku, zaprezentuje najnowsze tendencje w projektowaniu. INSPIRACJE  Jeremy Leslie, twórca kultowego bloga o magazynach MagCulture, opowie o rynku niezależnych wydawnictw. INNOWACJE  Roger Risdal, business developer manager z Adobe oraz Michał Kobosko, wydawca „Newsweek Polska” i polskiej edycji „Forbes”, omówią przyszłość publishingu i możliwości techniczne, jakie oferuje Adobe. Pomysłodawcami projektu są Wojciech Ponikowski, dyrektor kreatywny agencji Elementone, Sebastian Kustra, redaktor naczelny portalu FUTU.PL oraz Damian Bieniek z Fundacji SPOT. Za identyfikację wizualną EDIT 2010, opartą na autorskiej typografii, odpowiada Jan Estrada-Osmycki z agencji Elementone. Autorem projektu ekspozycji magazynów jest Ryszard Rychlicki z 2RAM. Partnerami imprezy są też: FUTU.PL, 3F Studio, Endorfina, Brief, Lablab.pl, Project Album, DBS Web Division oraz Finlandia Vodka. Opracowano na podstawie informacji firmy Adobe Polska

cript>