„Martha Stewart Living” w wersji na iPada z technologią Adobe
19 lis 2010 13:47
Firma Adobe poinformowała, że za pomocą wprowadzonych niedawno na rynek narzędzi Adobe Digital Publishing Suite stworzono pierwszą elektroniczną wersję magazynu „Martha Stewart Living”. Ta specjalna cyfrowa edycja czasopisma, zatytułowana „Boundless Beauty” (pol. Bezgraniczne Piękno), powstała z okazji jego 20-lecia i jest już dostępna dla użytkowników tabletów iPad w sklepie App Store.
Narzędzie Adobe Digital Publishing Suite było jednym z tematów pierwszej edycji EDIT 2010 Powered by Adobe, przeglądu najlepiej zaprojektowanych magazynów drukowanych ze świata. Konferencja odbyła się 18 listopada br. w warszawskim 3f Studio. Głównym partnerem EDIT 2010 jest Adobe Polska.
Nowa edycja czasopisma „Martha Stewart Living” na iPada została opracowana za pomocą technologii do tworzenia publikacji elektronicznych firmy Adobe. W ten sposób do świata cyfrowego przeniesiono jeden z najpopularniejszych magazynów dotyczących stylu życia. Aplikacja zawiera całą treść oryginalną — inspirujące pomysły, praktyczne wskazówki i piękne zdjęcia, które zawsze wyróżniały markę „Martha Stewart Living”. Wśród dodatkowych innowacyjnych funkcji warto wymienić: możliwość przewijania przepisów, pokazy slajdów, filmy wideo, nagrania audio, animacje, panoramy i wiele innych elementów, które zapewniają czytelnikom kompleksowe, kinowe wrażenia.
Wyjątkowa współpraca z koncernami medialnymi takimi jak Martha Stewart Living Omnimedia i Condé Nast pomogła firmie Adobe zdefiniować nowy zestaw usług i narzędzi do publikowania, które składają się na rozwiązanie Adobe Digital Publishing Suite. Nowy pakiet powstał w oparciu o oprogramowanie Adobe Creative Suite i Adobe InDesign CS5. Rozwiązanie pozwala wydawcom projektować i dostarczać czytelnikom innowacyjne materiały, a zarazem stosować elastyczne modele sprzedaży i korzystać z narzędzi do tworzenia precyzyjnych analiz i raportów. W miarę jak na rynku pojawiają się nowe urządzenia, wydawcy mogą korzystać z niezbędnych narzędzi i procesów oferowanych przez Adobe, by tworzyć i rozpowszechniać publikacje cyfrowe na wielu urządzeniach i platformach.
„Dzięki współpracy z utalentowanym zespołem projektowym udało nam się stworzyć taką formę magazynu ‘Martha Stewart Living’, która łączy najlepsze elementy czasopisma drukowanego z niepowtarzalnymi możliwościami interakcji dostępnymi wyłącznie w technologii cyfrowej. Dzięki rozwiązaniom firmy Adobe wydawcy tacy jak Martha Stewart mogą przejść od druku do świata cyfrowego, a zarazem zachować — i udoskonalić — wyrafinowaną grafikę i układ swoich tytułów, do których przyzwyczaili się ich czytelnicy” - skomentował Kevin Lynch, dyrektor ds. technicznych w firmie Adobe.
Opracowano na podstawie informacji firmy Adobe