ABC Data rozpoczyna dystrybucję Black Pointa
27 sty 2011 10:04
Firma Black Point SA, producent materiałów alternatywnych, podpisała umowę dystrybucyjną ze spółką ABC Data SA. Producent szacuje potencjał obrotowy kontraktu na ten rok na poziomie 2 mln zł z perspektywą wzrostu w następnych latach.
Zawarcie umowy dystrybucyjnej z ABC Datą daje firmie Black Point dostęp do kilku tysięcy nowych partnerów sprzedaży w Polsce, w tym różnej wielkości sklepów komputerowych oraz dostawców technologii informatycznych dla biznesu. Rozszerza także dotychczasowy udział marki Black Point w rynku IT realizowany przede wszystkim poprzez obecność w największych sieciach sprzedaży detalicznej.
„Umowa z tak prestiżowym partnerem, jakim jest ABC Data, zagwarantuje nam mocne wejście na rynek IT. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał rynku IT i konsekwentnie poszerzać dystrybucję w tym kanale sprzedaży” – mówi Kamila Yamasaki, prezes zarządu Black Point SA.
Atramenty i tonery marki Black Point będą dostępne obok szerokiej gamy ok. 30 tys. produktów, jakie oferuje dystrybutor.
Black Point jest w tej chwili jednym z największych w naszym kraju producentów alternatywnych materiałów do druku. Swoje tusze i tonery sprzedaje za pośrednictwem dystrybutorów i sieci sprzedaży detalicznej w Polsce i za granicą. Eksportuje do Czech, na Słowację i Węgry oraz do krajów nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).
Opracowano na podstawie informacji firmy Black Point