6. konferencja użytkowników rozwiązań firmy Kodak
2 lut 2011 09:57

W dniach 23-26 lutego w Atenach odbędzie się 6. konferencja użytkowników rozwiązań Kodak organizowana przez Graphic Users Association (GUA) – stowarzyszenie zrzeszające klientów tego dostawcy. Udział w niej mogą wziąć wyłącznie członkowie GUA. W celu zarejestrowania się w stowarzyszeniu należy wejść na stronę http://www.mygua.org. 6. konferencja GUA ma przynieść użytkownikom rozwiązań Kodaka pełne zrozumienie funkcjonalności systemów, które nabyli i wszystkich ich zalet. Uczestnicy dowiedzą się również o nowych produktach i usługach – informacje te przekażą członkowie zespołu ds. rozwoju firmy Kodak aktywnie uczestniczący w tworzeniu nowych rozwiązań. Ważnym aspektem spotkania jest możliwość rozmowy w cztery oczy z czołowymi ekspertami technicznymi firmy Kodak, służącymi swoimi radami i doświadczeniem. Konferencja jest wreszcie okazją do wymiany poglądów między poszczególnymi członkami GUA. Mówi Paul Bartsch, prezes stowarzyszenia GUA: „Nasze konferencje zawsze cieszyły się dużą popularnością, co roku ściągając coraz większą liczbę uczestników. A ponieważ wielu dostawców usług poligraficznych wciąż odczuwa skutki recesji, znowu oczekujemy kompletu uczestników. Ze względu na niesprzyjający klimat ekonomiczny wielu z nich ciągle obawia się inwestować w nowe technologie, więc jeden z naszych lajtmotiwów – pełne wykorzystanie już posiadanych rozwiązań – staje się tym bardziej ważną kwestią.” Prezentacje, seminaria i studia przypadku przygotowane z myślą o 6. spotkaniu GUA obejmują wszystkie segmenty przemysłu poligraficznego. Oto lista wybranych zagadnień: „Dlaczego należy dbać o stabilność procesu drukowania” (wpływ nowych płyt termicznych Kodak Trillian SP na niezawodność, wydajność i wysoką jakość procesów drukowania po obniżonych kosztach); „Przegląd trendów i rozwiązań” (prezentacja różnych technologii Kodak, które razem tworzą kompleksowe rozwiązanie dla rynku wydawniczego; przegląd aktualnych trendów wpływających na aplikacje poligraficzne stosowane na rynku wydawniczym); „Wielka dyskusja o płytach: fleksografia i strategie zrównoważonego rozwoju” (próba zrozumienia, w jaki sposób decyzja o wyborze płyty podyktowana względami ekologicznymi powinna uwzględniać cały proces druku fleksograficznego; wpływ pozostałych czynników na obróbkę płyty drukowej); „Pomysły marketingowe wspierające twoich klientów” (dyskusja na temat sposobów pozyskiwania nowych klientów). Z myślą o uczestnikach konferencji firma Kodak przygotowała specjalną ofertę na zakup oprogramowania. Przedstawiciel każdej z reprezentowanych firm – użytkowników rozwiązań Kodak – otrzyma voucher opiewający na kwotę 2,5 tys. USD z przeznaczeniem na zakup wybranych produktów software’owych z portfolio Kodaka, przy czym liczba voucherów na firmę nie może przekroczyć trzech. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak

cript>