Nowe tusze TB Print dla drukarek HP
9 lut 2011 12:25

AB SA, dystrybutor IT i producent materiałów eksploatacyjnych do drukarek, wprowadza na rynek nowe modele tuszy marki TB Print. Wśród nowych propozycji znalazły się materiały alternatywne do drukarek HP Deskjet F2420 oraz HP Deskjet D4260 w wersji czarnej i kolorowej. Nowe zamienniki obejmują modele: TBH-300XLBR i TBH-300XLCR – czarny i kolorowy tusz do drukarki HP Deskjet F2420. Kompatybilny także z innymi modelami, m.in.: HP Deskjet D1660, HP Deskjet D2560, HP Deskjet F4210/F4272. TBH-350XLN i TBH-351XLN – czarny i kolorowy tusz do drukarki HP Deskjet D4260. Kompatybilny także z innymi modelami urządzeń drukujących firmy HP, m.in.: Deskjet: D4260, D4360, Photosmart: C4280, C4380, Officejet: J5730, J5780, J5785. Pełna oferta materiałów alternatywnych TB Print obejmuje tusze do drukarek atramentowych, tonery do drukarek laserowych oraz zestawy do napełniania. Łącznie w sprzedaży znajdują się produkty dedykowane do urządzeń wszystkich czołowych producentów – m.in.: Canon, Epson, HP, Lexmark, OKI, Xerox czy Brother. Wybrane materiały produkowane przez AB otrzymały certyfikaty wydajności Politechniki Wrocławskiej. Laboratorium przy Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przetestowało już pierwsze kartridże przy użyciu norm ISO/IEC 19752. Testy te potwierdzają wysoką wydajność produktów. Dodatkowo parametry i jakość materiałów TB Print potwierdzają także przyznane międzynarodowe certyfikaty ISO – m.in. ISO 14001:2005. Wszystkie produkty TB Print objęte zostały tzw. pakietem bezpieczeństwa – bezterminową gwarancją, która dotyczy również urządzeń drukujących użytkowników. W przypadku ewentualnej usterki sprzętu podczas używania produktu TB Print producent materiałów eksploatacyjnych zapewni naprawę na własny koszt. AB SA to jeden z największych dystrybutorów IT i CE w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Notowana na warszawskiej GPW spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 12 500 partnerów handlowych – dealerów, VAR, hipermarketów, integratorów, sklepów i hurtowni komputerowych. Opracowano na podstawie informacji firmy AB