Pierwszy dzień targów POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA
13 kwi 2011 09:50

Pierwszy dzień targowy już za nami. Jeszcze do piątku 15 kwietnia na targach POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA można się zapoznać z najnowszymi technologiami, produktami oraz ofertą rynku poligraficznego i reklamowego. W trzech pawilonach - 3, 3A i 5 - swoją ofertę prezentuje blisko 400 wystawców z 27 krajów. Nie zawiedli także zwiedzający. Już ponad 4500 osób zarejestrowało się on-line. Liczną publiczność zgromadziła konferencja edukacyjna „Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych” przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP. Spotkanie dedykowane było nauczycielom i kadrze zarządzającej średnich szkół zawodowych oraz wszystkim, którzy zajmują się przygotowaniem zawodowym pracowników firm poligraficznych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również pokazy druku na offsetowych maszynach arkuszowych organizowane na stoisku formy KBA CEE. Podczas pierwszego dnia targów EURO-REKLAMA ogromne emocje zarówno zawodników, jak i organizatorów oraz widzów i mediów wzbudziły Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Championship organizowane przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Podczas pierwszego starcia zawodnicy oklejali samochody własnymi materiałami. W trakcie kolejnych dni targów będzie można zobaczyć oklejanie materiałami dostarczonymi przez organizatora oraz freestyle. Finał konkursu przewidywany jest na czwartek na godz. 18.00. W środę (13.04) interesująco zapowiada się konferencja „Poligrafia – o rynku i nowościach” skierowana do szerokiego grona osób odpowiedzialnych za procesy produkcyjne i rozwiązania technologiczne w zakładach poligraficznych, ale także właścicieli i osób zarządzających drukarniami. Organizatorami wydarzenia są Grafikus, Heidelberg Polska i MTP. W ramach spotkania zaprezentowany zostanie pierwszy raport nt. polskiego rynku poligraficznego przygotowany przez KPMG przy współpracy Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga. O godzinie 11.00 rozpoczną się również warsztaty z zakresu zarządzania barwą „color management” z udziałem przedstawicieli wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny: Maciej Baur (Agfa Graphics), Tomasz Kuciński (Epson Europe), Danuta Tyrowicz (Frogimus), Adam Bieniewski (Konica Minolta Business Solutions Polska), Marek Janowski (Reprograf), Małgorzata Lososova-Ungradova (X-Rite). Tego samego dnia o godz. 15.00 zostanie rozstrzygnięty konkurs dla branży POS (points of sales) SuperStar POLAND 2011. Na stoisku organizatora „Display Magazine” wręczone zostaną nagrody za najciekawsze rozwiązania wystawiennicze. W czwartek 14 kwietnia od 11.00 do 16.00 w Holu Wschodnim w Sali Niebieskiej odbędzie się konferencja Euro-Reklama SPORT II. Konferencji poświęconej marketingowi sportowemu małych i średnich klubów, działaczom i trenerom będzie towarzyszyć wystawa gadżetów sportowych. Przez cały czas trwania targów można oglądać wystawę z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia zlokalizowaną w Holu Wschodnim na piętrze, a w pawilonie 3A czekają na wszystkich miłośników filmów Stanisława Barei: głowa misia (z filmu „Miś”), milicyjny samochód również z filmu, budka telefoniczna, rząd krzeseł z kina oraz inne nostalgiczne gadżety. Warto zwrócić też uwagę na kolosalnego kota zerkającego na pawilon 3 z jednego z rogów oraz na dmuchany autobus. Opracowano na podstawie informacji MTP

error: Kopiowanie zabronione!