Super Print z Duplo
30 maj 2011 12:41

Firma Super Print z Pleszewa k. Kalisza powiększyła ostatnio swój park maszynowy o system zbierająco-broszurujący Duplo 3500. Zakład Poligraficzny Super Print to firma o wieloletnich tradycjach. Istnieje od 1990 roku, a lata doświadczeń uczyniły z niej lidera na okolicznym rynku zleceń poligraficznych. Jest rodzinną firmą założoną przez Andrzeja Stanka i Waldemara Pływaczyka. Wspólnie z nimi – zajmując się finansami – firmę prowadzi obecnie Jakub Stanek. Super Print posiada własną przygotowalnię i naświetlarkę CtP firmy Kodak, a także stale rozwijającą się introligatornię, w której jedną z ostatnich inwestycji stanowi system zbierająco-broszurujący Duplo 3500. „Dla naszych klientów drukujemy różnego rodzaju katalogi, foldery, ulotki, książki, etykiety, a także w niewielkim zakresie opakowania – mówi Waldemar Pływaczyk - Staramy się sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom, choć w obecnej sytuacji rynkowej jedną z istotniejszych spraw stał się krótki czas wykonywania zleceń. Stąd jakiś czas temu rozpoczęliśmy poszukiwania urządzenia, które umożliwiłoby nam sprawne wykańczanie prac.” Właściciele firmy zdecydowali się na ofertę Duplo. „Przede wszystkim za sprawą dobrej ceny w stosunku do wysokiej jakości urządzenia – mówi Jakub Stanek. – Konkurencyjne urządzenia są podobne; wszystkie są innowacyjne i oferują ciekawe możliwości, ale priorytetem stała się dla nas zaoferowana cena i warunki serwisowe firmy Duplo.” Drukarnia Super Print szybko przekonała się, że był to wybór właściwy. „Jedno z naszych ostatnich zleceń – wkładka do gazety w nakładzie 20 000 egzemplarzy – pokazało nam ogromne zalety tego urządzenia. Wcześniej, przed jego zakupem, musielibyśmy poświęcić tej pracy niemal dwa tygodnie przy zaangażowaniu nas wszystkich. Teraz, dzięki urządzeniu Duplo, mogliśmy zrealizować tę pracę w ciągu niespełna dwóch dni” – przyznaje Waldemar Pływaczyk. „Możemy śmiało powiedzieć, że urządzenie Duplo otworzyło przed nami możliwość realizacji nowych zleceń. Możemy teraz również przyjmować zlecenia, które wcześniej były poza naszym zasięgiem” – mówi Andrzej Stanek. Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo Polska