40 milionów personalizowanych wydruków
5 wrz 2011 13:26

W firmie Emerson Polska rozpoczęło pracę stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie PrintNet w rozbudowanej wersji. Wzbogacone o nowe moduły i funkcje, wspiera ono działania Emerson Polska w realizacji kampanii reklamowych i marketingowych opartych na wielokanałowej, personalizowanej komunikacji. Stosowane tu rozwiązania GMC Software Technology umożliwiają firmie obsługę ok. 40 mln personalizowanych stron A4, podnosząc wydajność jej działań w tym zakresie o niemal 40 proc. Emerson Polska to jeden z największych „lettershopów” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma, założona w 1992 roku przez Adama Banaszczyka – obecnie jej prezesa – oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie zarządzania danymi i korespondencją. Emerson Polska to także jeden z największych w Europie producentów formularzy i druków specjalistycznych. „Pierwsze kroki w zakresie personalizacji druków poczyniliśmy już w 2001 roku – mówi Piotr Rogut, dyrektor ds. rozwoju Emerson Polska – wdrażając odpowiedni program, umożliwiający tego typu działania. Wraz z rozwojem firmy pojawiały się u nas kolejne tego typu rozwiązania, m.in. umożliwiające obsługę korespondencji transakcyjnej. W roku 2008 rozpoczęliśmy projekt związany z wdrożeniem personalizacji w mailingach reklamowych, inwestując w stworzony pod tym kątem program PrintNet firmy GMC Software Technology.” Projekt zakładał testowe wdrożenie kilku licencji oprogramowania, które posłużyło do projektowania mailingów reklamowych. ”Program w wersji testowej sprawdził się na tyle dobrze, przede wszystkim pod względem wydajności i prostoty w obsłudze, że podjęliśmy decyzję o zakupie jego pełnej wersji, a następnie – pod koniec ubiegłego roku – rozbudowie o kolejne moduły i funkcje” – kontynuuje Piotr Rogut. - Moduły te pozwalają nam na wydajną i efektywną obsługę ok. 120 klientów z Polski i zagranicy, dla których miesięcznie wykonujemy około 40 mln personalizowanych wydruków w formacie A4. Oczywiście sam druk jest tylko częścią kampanii, która obejmuje kompleksowy zakres działań i wykorzystywanie różnych kanałów komunikacji, także elektronicznych.” Obecnie, we współpracy z jednym z klientów, prowadzony jest projekt związany z wykorzystaniem druków typu TransPromo łączących w sobie cechy typowego dokumentu transakcyjnego (wyciągu bankowego czy faktury) z częścią reklamową. „Opcja ta stała się u nas możliwa właśnie dzięki wdrożeniu rozwiązania GMC Software Technology – mówi Piotr Rogut – i mamy nadzieję, że stanie się tak samo popularna, jak oferowane od kilku miesięcy personalizowane kampanie wielokanałowe.” Więcej – we wrześniowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology