GMC Software Technology partnerem polskiego oddziału banku Santander
30 wrz 2011 09:57

Firma GMC Software Technology poinformowała o rozpoczęciu współpracy na nowych zasadach z polskim oddziałem banku Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu. Z początkiem października przejmie ona – na zasadach outsourcingu – usługi zarządzania dokumentami klientów spółki Santander Consumer Bank Poland. Podstawowym narzędziem do tego służącym będzie GMC Inspire – stworzona przez GMC Software Technology platforma do zarządzania komunikacją z klientem (Customer Communication Management – CCM). Na bazie wieloletnich doświadczeń w tej dziedzinie, firma opracowała kompleksowe rozwiązanie, którego najważniejszym zadaniem jest zwiększenie aktywności i zaangażowanie klienta na wszystkich płaszczyznach działania. GMC Inspire ma pomóc w dostarczaniu właściwych informacji we właściwym czasie poprzez preferowane przez klienta kanały komunikacji. W efekcie zwiększa się jego lojalność, zaś wydajność dostawcy usług – zarówno operacyjna, jak i obejmująca wskaźniki odpowiedzi czy reakcji ze strony klientów – znacznie się poprawia. „Współpraca z polskim oddziałem banku Santander Consumer Bank oznacza zupełnie nowe wyzwania, także od strony zaawansowanej wiedzy korporacyjnej, dla naszego warszawskiego biura, gdzie - z myślą o podpisanym właśnie kontrakcie – będzie działać czterech wyspecjalizowanych konsultantów. Umowa ta wzmacnia nasze więzi z tym klientem w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a także poprawia naszą pozycję na polskim rynku platform typu CCM” – mówi Bohumil Farsky, regionalny menedżer GMC Software Technology odpowiedzialny za obszar Europy Środkowej i Wschodniej. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology